2010. augusztus 26., csütörtök

Napi értékelés

Kaja szempontjából:
-hát nem is tudom, egész nap ehetnékem volt, szakadt rólam a víz, ideges vagyok egész nap.
Komolyan, mint aki klímaxol.
Lányos napjaim végén vagyok, remélem hamar elmúlik és majd a hétvégi (talán vasárnapi) mérlegeléskor szép eredményt látok!
Szóval a kaja:
-reggel egy kávéval nyitottam (50-5) mellé megettem két toast kenyérkéből, pici szalámiből melegszenyát (170-20).
-tízóraim még egy kávéka (50-5)
-ebédem egy tányér húsleves sok répával (150-15) valamint gyros, csirkehusiból, tzatzikivel és salival (260-15)
-ebéd után 3 barack (150-25)
-uzsonna és vacsora megint 3 barack (150-25)
Összesen:980kcal és 110g ch...

Eddig jó, azt hiszem eszek még egy kis barackot...

Csináltam egy finomat, nagyon kellemes édesség és már írtam is, lehet enni reggelire-vacsorára, nassolni.
Teszkóban vettem 500gramm azaz fél kiló zsírszegény krémtúrót, nem emlékszem a nevére a bakonyi túró mellett volt de mivel ez olcsóbb volt így inkább őt vettem le a polcról, 282ft volt!!!
Szóval fogok egy tálacskát, belemerek olyan 2-3 evőkanál krémtúrót, hozzáöntök megint 2-3 evőkanál natúr joghurtot, pici folyékony édesítőt, csepp vanília aromát.
Összekutyulom ezt az egészet.
Itt megjegyzem, s volt már róla szó a blogomban, hogy az alacsony ch bevitel miatt gyakran nem sikerül ill. fájdalmas a toalett dolog.
No, ennek kiküszöbölésére van egy nagyon jó tipp, Roxa túróbomba receptje nyomán, után én ebbe az egyvelegbe raktam egy evőkanál zabkorpát.
Nagyon feldobja és mellesleg isteni finom, nem olyan intenzív az íze, mint a búzakorpának.
Tulkép ennyi lenne a nassolni való, fokozni viszont lehet.
Meleg napokon én azt ajánlom, hogy a fagyasztott gyümit öntsük nyakon ezzel az egyveleggel.
Én természetesen a csalai őszibarackot öntöm le.

Sajnos ma nem tudtam ilyen finomságot enni, mert elfogyott a krémtúróm, de alig várom a teszkó járatot és biztos csinálok.
Képet majd készítek!

Megyek, iszom, szomjas vagyok!
Szép estét, ma már szerintem nem írok többet, mert fáradt vagyok (tegnap is beájultam az ágyba).

0 megjegyzés: