2010. november 12., péntek

A csudába

Számtalanszor megfogadom, hogy nem nézek se híradót, se a neten nem olvasom a híreket.
Bezzeg én hülye nem tudom ezt megfogadni.
És mi mást néznék mint a gazdasági helyzetet.
Egy hete, még nyugodtan és örömmel nyugtáztam hogy a svájci frank erősödött.
Most meg, ilyen reform, olyan reform, ilyen hitel, olyan hitel, új modell és IGEN, megint 208 forint egy svájci frank.

Sajnos van hitelünk, igaz nem nagy összeg de van és amióta ennyire romlott a forint duplája lett törlesztő részlet.
Szóval most újabb masszív fokú idegeskedés hogy mennyit számláznak e hónapban, ill két hónap múlva.

Lassan megyek ebédelni.
Főztem zöldbabfőzeléket light módra, ill sütöttem sütőben 2 db bélszínrolót.
Ez lesz ma a főétek.
DE nézzük gyorsan számokban hogy állok:

Reggelim:
1 kávé 50-5
3sz tk toast 180-30
pici vaj 30-0
olajon tonhal konzerv negyede (aprított hal) 120-0
Összesen:380-35

Tízórai:
10dkg szilva 60-14

Ebéd:
1 adag zöldbabfőzelék light 135-6
2 db bélszínroló 220-18
Összesen:355-24

Egész napi adagom eddig: 795kcal és 73g ch.

Ezért az még leírnám hogy tegnap vacsira belaktam:
-3 sz tk kenyeret ettem 3 szelet párizsivel ami durván 3-4dkg lehetett, mellé egy kisebb paradicsomot nyammogtam el.
Bőven benne maradtam a 1200kcalban és 150g ch-ban!

Aki nem hiszi, járjon utána!
Szép napot és kellemes családos hétvégét kívánok mindenkinek!

0 megjegyzés: