2010. november 10., szerda

Halihó!

Első és fontos: újra itt.
Drága édesanyám sose könnyíti meg a helyzetem, állandóan sír és sír hogy elmegyek.
Nagyon nehéz így és múltkor amikor még csak cseteltünk, könnyű szerrel olyan lelkiismeret furdalást tud nekem okozni, hogy az nem igaz.
Nekem pedig nem fájhat semmi, nem mutathatom ki az érzéseim (nem is akarom), csak kemények lenni mint a vídia.
Nehéz ez a szerepem, az erős nő, püff, azért fordulok sokszor magamba és kell nekem a magány, de ezt sem értik meg.

Hagyjuk a rinyálást.

Második jó hír a mérlegelés, drága Szilvi barátnőmből angyal szólt, miszerint víz lehet.
Ma reggel 74.7 voltam ami noha 60 dekával több, mint egy hete, de azt azért elmondanám, hogy hogy közel 4 napja nem sikerül megint a nagy toalett.
Holnap gyógyszertár, valamit veszek, mert az 5.-6. nap után már göcseim is vannak.

Apropó holnap.
Megyek felvételizni egy suliba, egyenlőre nem akarok róla írni semmi fontosabb infót, mert félek, hogy nem sikerült, főleg tudva, hogy egy 15 fős helyre, kb 800 ember próbál bejutni.
Remek :-)))))
Viszont ha nem megyek el, akkor egy esélyt veszek el magamtól.
No majd meglátjuk.

Kaja:
Holnap asszem konzervezek.
Reggel 9re kell mennem olyan 3 órás lesz a felvételi, utána patika, stb szóval nem tudom hogy alakul a napom, tudok e majd főzni.

Most megyek, kcalt szeretném még számolni, de fogy a lelkesedésem, bacca meg!

0 megjegyzés: