2010. november 11., csütörtök

Reload

Megpróbálok megint neki leselkedni pár kiló elhagyásának.
Tudom, hogy nem egyszerű feladat, mert fogytán a lelkesedésem.
MA még nem számoltam se kcalt se ch-t, próbálok szem mértékezni köböre, majd meglátjuk.
Holnap már tuti számolok, megvan az ebédem is, hogy mi lesz, már csak meg kéne csinálni.

Túl vagyok a felvételin, ahogy azt gondoltam 200 jelentkeztünk egy 20 férőhelyes képzésre.
Nem élem bele magam, majd meglátjuk.

Toalett gondom és megoldódni látszik, felvételi előtt kávét ittam egy linessa joghurtot ettem kb 2 db győri pici keksszel.
Hazajövet még egy kávét ittam még egy joghurtot ettem és nem fogjátok elhinni de így sem sikerült.
Majd keveregtem egyet a városba, patikába voltam, de nem vettem semmi tablettát, inkább hazajöttem 15dkg aszalt szilvával.
2-3 szem után sikerült az aminek sikerülnie kellett.
Anno egy doki ajánlotta az aszalt szilvát, nagyon jó "hashajtó" hatása van.

Kb-re összeszámolom a mai étkezésem:

Reggeli:
1 kávé 50-5
1 linessa 105-15
2 db győri pici keksz 40-7
Össz:195kcal - 27g ch

Tízórai:
1 kávé 50-5
1 linessa 105-15
Össz: 155-20

Ebéd:
1/2 adag babgulyás konzerv 316-30
2 sz tk toast 120-20
Össz:436-50

Pár szem (2-3) aszalt szilva: 40-10 (sacc/köbö)

Egész napim:736kcal és 107g ch!

Egész jó eredmény, pedig azt hittem több lesz...
No akkor uzsira valami kis gyümit eszem, vacsira meg vagy kemény tojás lesz 1-2 sz. tk toasttal vagy meglátom.

Szeretném ha lenne erőm.
Valamit viszont még leírnék, ha már fogyókúrás, diétás blogom van.

Azt tudni illik és nem is titkolom, hogy nem tornáztam.
Persze persze ott volt Leslie Sansone, akit mai napig kedvelek és tetszik amit csinál, ez egyik kedvencem, de őt sem vittem túlzásba.
Sajnos ez a mozgásmentes (bár ahova tehetem gyalog megyek, sokat sétálok és lépcsőzőm) élet a bőrömnek nem tett jót.

A karom mai napig borzalom, gyűlölöm, undorodom tőle.
Igaz, ahogy fogyok úgy megy össze, centikben, de a bőröm már sose fog visszahúzódni.
Ma pedig megálltam a tükör előtt egy szál bugyiban meg melltartóban és szomorúan elkönyveltem, hogy rajtam egy plasztikai sebész felárat kérne vagy túlórázna.
Has-comb-kar...
Mint egy leeresztett lufi és még nem szültem...
...tesóm két gyerek után, szintén nagy fogyás után nem nézett ki így, tud bikinit hordani, de én...

Ennyit a siránkozásról, szép estét kívánok nektek!

0 megjegyzés: