2010. november 24., szerda

Hülye vagyok

Azon túl hogy hülye vagyok még eléggé neurotikus is.
Nehezen kezelem a problémákat, ha gond van bepánikolok.
Így volt ez tegnap is, annyi rossz gyülemlett fel, hogy nem bírtam szusszal.

Akkorát, de akkorát rúgott belém a párom nagyanyja hogy az hihetetlen.
Tudjátok, a cukorbeteg mama, aki nem képes diétázni, meg aki közölte vele, ne reménykedjek és sose fogyok le.
Róla lenne szó, már írtam róla is nem egyszer.

Elő-story annyi, hogy párom előző barátnője, akivel min 5 éve nincs együtt elég jó családból származik, anya-apa orvosok, stb.
Már nem egyszer végig kellett hallgatnom, hogy így a kislány, úgy a kislány, mennyire szerette a kislány a nagymamát, a főztjét, mert ő elfogatta én nem, stb.
(Párom szerint a csaj utálta a mamát mint a sz.rt!)
Mindegy, a békát lenyeltem.

A tegnapi story:
Ismét kórházba visszük a "kedves mamát", dietetikushoz, mert hogy havi kontroll van.
Párom már nem is kérdi bemehet e, őt is behívják a mamával együtt a rendelőbe.
Első és legfontosabb, hogy a mama előadta azt a kamut, hogy ő bizony éhezik...
Fél zsömlét eszik reggelire, tízóraira fél almát...
...nem mer enni, mert mi kioktattuk, hogy ő bizony nem ehet.
Erre baszki a páromat cseszi le a nővér, hogy nem szabad a mamát éheztetni.

Ehhez képest 2 és fél rúd bejglit bevágott 4 nap alatt!!!!!!!!!!

Meg kérem szépen, aki nem eszik, éhezik, az nem tart súlyt!
No, de ha ez nem lenne elég, előjött a szó a vérvételről, mondja a nővérke, következő alkalommal ha jön ad beutalót vigyen friss vérvételi eredményt.

"Kedves mama" meg előadta magát, hogy az Ő unokája (párom) XY (név nélkül) barátja és az Ő szülei itt dolgoznak a kórházba és majd Ők elintézik fű alatt a vérvételt.

Párom tajtékzott, amikor kijöttek azt hittem rossz hírt közöltek, baj van az öreglány cukrával, erre amíg elment pisilni akkor párom idegbajosan közölte velem, hogy mit tett!

A ciki az, hogy a leányzó (továbbiakban Ludmilla) apja akivel párom cirka 7 éve nem találkozott ott rendelt 2 szobával arrébb.
Ludmillával kb 3 éve beszélt utoljára telefonon, de meg lett neki mondva, hogy talán nem kéne...
Sose felejtem el, még a kapcsolatunk elején ilyen-olyan ürügyekkel hívta a párom, aztán már annyira szemtelen volt, hogy kerek perec megmondta Ő márpedig találkozni akar vele.
Erre párom szólt az édesanyjának, hogy a rám való tekintettel talán nem kéne ilyeneket csinálni.

Azóta csönd van, egyedül az anyukával tartja a kapcsolatot, oda bármikor, bármiért elengedem, de az anyuka van olyan intelligens, hogy amikor a párom megy a lányát elzavarja otthonról!

No, abba maradtunk hogy innentől a mamát intézze az aki akarja.
Múltkor olyat beszólt, hogy köpni nyelni nem tudtam, a párom nem is tud erről, mert tuti megfojtaná.

Millió egyszer meg lett neki mondva, ha megyünk valahova kocsival előre üljön, mert ott kényelmes, hátul szűk a hely.
Mindig előre kinyitottam az ajtót, de ekkor elkezd üvölteni az utcába, hogy ő ugyan nem ül előre, neki jó hátul.
Rendben...
Kinyitottam neki a hátsó ajtót, mondván akkor üljön hátra, látja hogy szűk a hely, visszabassza szó szerint az ajtót és kedvesen mosolyogva hozzáteszi:
- Anyád picsájával szórakozz!
Köpni-nyelni nem tudtam.
Párom anyjának meséltem, ő nincs meglepve, világ életében ilyen volt...
...többet nem megyek, max karácsonykor, de tele lett a bakancsom, nagyon!

Aztán hazajövök, erre anyám ír egy mailt, hogy azonnal hívjam fel mert baj van!
Szívem a nyakamba dobog, mi a fene történt, már pörögnek le az események előttem.
Mire kiderült, hogy a Máltai SzSzolgálatnál valami hölgy tudna neki segíteni, de azonnal menjek haza mert ilyen és olyan papírok kellenek neki és stb.

Ő is mindig előadja a hattyú halálát, aztán kiderül nincs semmi baj, csak mindent gyorsan-azonnal-hamar...

Élni még mindig nincs kedvem, de eljutottam arra a pontra, hogy beveszem a leszarom tablettát.

Hát kb ennyi minden történt.
JA! A komoly vevőt meg anyám elhajtotta, de ezen már nem kapom fel a szart!
Nem arról van szó, hogy nem akarja eladni a lakást, hanem arról, hogy faszán megkeverte azt amit nem kellett volna, szóval erre a hétre összejött minden és még csak szerda van...

És most jöjjön a kaja ügy:
Nem is tudom mit ettem az elmúlt két-három napban.
Volt pici nokedli pörkölttel, ezer éve nem ettem nokedlit, nagyon jó volt.
Aztán volt zöldbabfőzelék pörivel, az is jó volt, de nem lightos.
Ma meg tegnap is konzervet ettem, töltött kápi konzervet és levest.
Reggelire ált. 3 szögletű melegszenyát eszem plusz kávéka.
Tízórai gyümit, ebédem írtam.
Vacsira max gyümi és linessa joghurt van és még 6 előtt megvacsizom.

Kb ennyi minden van velem.
Mérlegeltem egy 72.6osat, de nem hittem a szememnek.
73kg alatt lennék???
Nem tudom majd pénteken vagy szombaton mérlegelek egy hivatalosat!

Pont ma számoltam után, ha sikerülne elérni a 65kg-t!
Amit tavaszra vagy nyár elejére szeretnék elérni, akkor 63 kilós fogyást tudhatok magam mögött!
Nagyon durva, egyenlőre nem merek belegondolni!

Azt hiszem megcsinálom, nagyon akarom!!!

0 megjegyzés: