2010. november 25., csütörtök

Pontokba szedve

Első körben szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik az elmúlt pár napban biztattak egy-egy hozzászólásban, egy-egy üzenetben vagy blog bejegyzésükben.
Sokat jelent nekem, nagyon és bezony, kemény vagyok, mint a vídia, csak kicsit hisztis...

Anyuval is megbeszéltem a dolgokat és bocsánatot kértem tőle, rosszkor hívott, rosszkor kért és rajta csattant az ostor.

Másodszor, hümm és ennyit a pontokról mert el is felejtettem, hogy mit akartam!

Ma elég jó mászkálós napunk volt, szerintem holnap is az lesz...
Főztem wellness karfiolt,végre volt időm főzni, nyammm.
Diéta nyögve nyelősen megy, sok mindenbe belenyalakodtam, de az adagokra figyelek, ha nem is fogyok remélem a súlytartáshoz elég.

Mai napon reggelire light linessa sajtkrémes tk toast kenyeret ettem, 3 szelet, plusz 2 szelet light sonka és 2 csemege ubi, no meg a kávé.
Uzsonnám egy alma.
Ebédem egy tányér húsleves, tésztával, répával.
Második fogásom fél konzerv rakott káposzta (már a könyökömön jön ki a konzerv, de végre volt időm főzni, így ma az utolsó nap! hogy ettem), pici tejföl és 2 db tk toast.
Tízórai még egy alma.
Vacsora kb 10-15dkg sült gesztenye!!!

A kedvencem, ezt szeretem a legjobban a télben, a meleg, gőzölgő édes illatú gesztenyét.
Tudom nem éppen a legdiétásabb étel, de anno amikor elkezdtem a fogyit akkor sem mondtam le róla (ahogy kvázi semmiről)...
10 deka gesztenye kb 170kcal és 33g ch.
Ne vigyük túlzásba, próbáljuk beosztani és ne mondjuk le semmiről, csak ésszel és mértékkel.

Szép estét!

0 megjegyzés: