2010. november 22., hétfő

Még élek

Tegnap délután, kora délután elkezdtem írni egy bejegyzést, de abba a minitumba jött be párom anyja, hogy öltözzünk, megyünk ünnepelni.
Tegnap ülték férjével a 29. házassági évfordulójukat.
Így történt az, hogy miközben az időt, a fejfájásom és kedvem pocskondiáztam hőn szeretett blogomba, gyorsan kinyaltam magam és útnak eredtünk az egyik közeli étterembe.

DE!
Mielőtt a tegnap habzsi-dözsiről írnék azt el kell mondanom, hogy mi minden történt velük minap, vagyis velem.
Az ingatlan ügy teljes mértékben kifacsar, telefonok, egyeztetés, érdeklődőkkel való foglalkozás, hirdetések feladása, utána járás...
...annyi, de annyi erőt kivesznek belőle.
Valamikor elfelejtkezem az időről és repülnek az órák.
Valamikor elfelejtkezem enni, valamikor fél disznót felfalnék, valamikor az ideg szétvág.
Ahogy éjjel is!
Tegnap történt ugyanis, hogy az egyik komoly érdeklődő anyámékhoz szó nélkül beállított, ők meg ugye megijedtek, így anyum ijedtébe elhajtotta őket.
Aztán nekem kell utána járni, hogy mi történt, mégis csak érdeklik őket a lakás stb.
Így talomba van egy érdeklődő, de a problémát még mindig az ingatlanos okozza, hihetetlen mennyiségű pénzt leakasztanának az emberről.

Sok idegeskedéssel és gyomorgörccsel jár ez az egész.
Bizakodom, nagyon bizakodom, hogy lesz jobb is.

Most pedig jöjjön a kaja, szóval mint mindig, nagyon odafigyelek az étkezésre.
Mérlegeltem egyet mensi után, de nem merem leírni, nagyon meglepett a szám amit láttam.
Még 1 hetet várok aztán megint publikálok egy mérést.
Kaja ügyben nagyon jól állok, most leköt az ingatlan dolog így evésre-zabálásra nem is gondolok.

Tegnap étteremben annyit engedtem, hogy előételnek rántott camambert sajtot ettem barackkal és áfonya lekvárral.
Főételnek pedig roston sült csirkemellet kértem párolt zöld körettel.
Volt kicsi alkohol is, de 1 pohár szerintem belefér.
Délután 3kor mentünk enni, 5 felé értünk haza és a vacsorám elmaradt, ennyivel kompenzáltam, de nem is voltam éhes.

Ma napom reggelire 2 kávét is megittam, mert az éjjel alig aludtam.
4sz tk toastból csináltam háromszögletű szendvicset, sonkával és pici sajttal.
Tízórai nem volt.
Ebédem 1 tányér paradicsom leves volt, 1 tál zöldbabfőzelékkel és pici pörivel (mind párom anyja csinálta).
Uzsonnám egy zöld alma volt.
Vacsorára 4sz abonett volt 1 pár virslivel és 1 kefírrel.
Ennyi, már csak fogat kell mosnom.

Holnap kéne főznöm valamit...

Tipp?:-)

Szép estét!

0 megjegyzés: