2010. december 16., csütörtök

Megérkeztünk


Vééééééééééééééééégre itthon vagyok!

Ma reggel 6 órakor felébredtem, de csak a wc-ig jutottam utána gyorsan vissza az ágyba és figyeltem a párom szuszogását.
Hagytam aludni, gyorsan én is lehunytam a szemem és vártam hogy az álommanó megint elringasson.
No, ringatott is fél 10-ig.
Gyorsan kipattantam az ágyból, hamar kávéztam, párom felkelt, neki is hamar egy kávé, aztán uzsgyi pakolni.
Pakolás közbe bekaptam egy vaníliás pudingot. (Kb. 230kcal és 30g ch + a kávé 50-5)
11:15 perckor pedig indulás Pestre.
Nagyon jó időpontot fogtunk ki, nem volt nagy forgalom, az út egész jó volt.
Gárdonyba érve szállingózott a hó, de mire kiértünk Velencéről már semmi nem volt.
Pesten a rakpart tökéletes volt, simán hazaértünk 1 óra előtt picivel.

Anyuék azt mondják nagyon lefogytam és ne diétázzak tovább.
Bólogattam, persze-persze.
Itthon kíváncsiságból mérlegeltem egyet ebéd után: 71.1kg.
Karácsony előtt, 23.-án még mérek egyet, majd karácsony után 27.-én (mennyit sikerült visszaszedni HÖHÖ)...

Jah, ebédem:
Zöldség leves (répa, borsó, karalábé) grízgaluskával (kettőt ettem), majd anya csinált nekem light töltött tojást francia salival.
A francia sali kefírből és natúr joghurtból készült, de anyu úgy megcsinálta (színre, ízre) mintha majonéz lenne, állagra híg lett.
Azt mondta édesítővel készült és tényleg light, a francia alap benne pedig mexikói zöldségkeverék, de hát ez volt a boltba.
Tojás 12 fél volt benne, tehát 6 db-t csinált.
Ebédre 3 fél tojit ettem, francia salival és 2 sz tk toastot ettem mellé.

Vacsorám szintén 3 fél toji volt és francia sali + 2 sz tk toast, jah meg két bögre tea édeskével elkészítve.

Azt hiszem beleférek a 1200kcalba és 150g ch-ba.

Nagyon szomjas vagyok állandóan, itt szárazabb a levegő.

Most viszont mennem kell, mamát kora reggel visszük vérvételre.

Puszimat küldöm mindenkinek, nem tudom hogy leszek a héten, remélem akad időm a blogírásra.

Jó éjt!

0 megjegyzés: