2010. december 17., péntek

Segítség! Közeledik!

Öröm az ürömben, rég látott szomszédjaim sorba visítanak fel:
-Uram Atyám! Hova fogysz már?!
Én meg csak pillogok, és nyugtázom magamban:
-Hihi, fasza csaj vagyok! :-)

No ennyit arról, hogyan hízik gondolatban a májam rögtön 2 kilót.

Most pedig pár szóban arról, hogyan hízik a valagam 2 kilót, igaziból!

Drága édesanyám nem bír magával, ő bizony unatkozik, süssünk valamit.
Hát süssünk!
Próbasütés:
-sajtos tallér - az én változatom valamelyest light, de sajnos nem jó a recept, bizony kell még bele egy kis zsiradék, amitől omlósabb lesz a cucc.
Ha pedig zsiradéknál tartunk akkor nem a margarin jöhet szóba, hanem a sertés zsír.
Csak a szagolgatástól plusz 50 dekával gazdagodtam, szerintem, de sebaj, együtt a család, közeledik karácsony.

Anya unatkozik, csináljunk még egy sütit...
Bede Róbert receptje alapján szintén sertés zsír hozzáadásával sajtos rudakat sütöttünk.
Jelentem finom is meg nem is.
No nem kedvenc, abszolút favorit, überfasza szakácsom akarom lefikázni, de:
-ritkán eszem ilyen finom, omlós sós sütit, nálam csak azért kap egyel kevesebb csillagot, mert érezni rajta a sertés zsír illatát és ízét is (én pedig ettől nagyon el vagyok szokva).
Tehát kedves Robim, ha olvasol (vajmi kevés az esély rá, de hátha mégis), iciripicirit odafigyelhetnél az egészséges táplálkozásra is.
Azé' szeretünk!
De nagyon!

Mielőtt leírnám a teljes étrendem azért az elmondanám, hogy nagyon de nagyon kell fognom azt a bizonyos gyeplőt.
Kerülök-fordulok és a számba repülhet egy-egy finom falat.
Úgy érzem sport, komolyabb sport nélkül pedig nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, éppen ezért igenis! oda kell figyelni a mennyiségre.
SZABAD!DE MÉRTÉKKEL EL!
Bízom benne, hogy működni fog, remélem.
Éppen ezért lesz a mérlegelésem 23.-án és 27.-én is.
Tegnapi eredményt pedig tudjátok: 71.1kg.
Nekem ez is fontos mérés.

Reggelim:
Vérvétel előtt:
egy kávé 50-5

Vérvétel után:
egy kávé 50-5
2 sz tk toast 110-20
pici májkrém 60-1
uborka 10-1
Ö: 230-27

10órai:
még egy kávé 50-5

Sütés közben ettem (időben ebéd előtt és után):
3 db margarinos (tehát az én light változatos) sajtos tallérom 150-15 (durván)
3 vékonyabb db sertés zsíros sajtos rúd 250-25
Ö:400-40

Ebéd:
1 tányér leves 2db grízgaluskával 250-25

Uzsonna:
2 bögre tea édesítővel (elenyésző kcal-ch)

Vacsora:
2 sz tk toast 110-20
3 fél toji, francia saláta light 300-20
Ö:410-40

Egész napi adagom durván: 1390-142

Szerintem jól számoltam, ha pedig nem, akkor így jártam... :-)

No, lassan én is felsikoltok, hogy:
SEGÍTSÉG KARÁCSONY!
Bárcsak ne a jó kajákról szólna...meg a pénzről...meg az ajándékokról...meg a.............

0 megjegyzés: