2010. december 14., kedd

Tegnap, ma, holnap, azután

Tegnap egész nap jártunk, ennek fényében pedig tele is ettem magam.
Reggel kávé volt, no meg 4sz tk toastból melegszenya.
Ebédem "kisebb adag" lasagne, amit nem ettek meg a fiúk.
Uzsonnám nem volt.
Vacsorám kétszer volt, egyszer bevásárlás közbe ettem egy Don Pepés hawaii salátát, a majonézt nem öntöttem rá!
Késő este meg rabul ejtett párom pizzájából egy kisebb szelet.
Vezeklek!
Ma pedig lányos napjaim tombolnak, tombolnak a hormonjaim is érzem, de cefetül.
Reggel egy kávét ittam meg egy pudingot ettem, mogyorósat...
Tízóraim még egy kávé.
Ebédem csirkemellből készült brassói utánzat mexikói zöldségkörettel.

Ma is menni kell bevásárolni.

Olyan boldog vagyok, szentestét az én szüleimmel fogjuk tölteni!!!
Annyira, de annyira örültem a hírnek, már izgulok, hogy megyünk haza és alig tudok aludni!
Veszek anyuéknak lisztet, cukrot, margarin, pudingporokat, sütikhez hozzávalót.
Még nem tudom a pontos menüt, hogy mi lesz otthon de majd beszámolok.

Tegnap megkaptam a karácsonyi ajándékomat a páromtól.
Egy csodaszép nőcis hosszú szárú csizmát kaptam magasabb sarokkal.
Rég volt ilyen rajtam, nagyon tetszik.
Ha úgy alakul majd dobok fel róla képet.

Most megyek ebédelek, éhes vagyok és a kedvem a béka feneke alatt!

0 megjegyzés: