2011. február 9., szerda

Centik Február 8.

Ma van a napja, hogy egy hónapja tornázom Rubint Rékával.
Eddig egy dvd-jével próbálkoztam, a Napi 20 perc önmagadért cíművel.

Első "edzéseimet" sose felejtem el.

A felsőtest program után 3 napig alig bírtam fogni.
A comb feszesítő program után a wc-re alig tudtam leülni.
A csípő és hasizom programok meg totális kudarcba fulladtak nálam.
Hasizom gyakorlatok után szintén 3 napig nem tudtam rendesen orrot fújni, mert annyira fájt a hasfalam amikor befeszítettem a fújáshoz. :-)
Így maradtam az ugri-bugris felsőtest és comb feszesítő programjánál.
Kezdetben úgy osztottam be, hogy egyik nap felső test, másik nap comb, váltogatva, heti egy nap pedig pihenő nap.
Aztán másfél hete, ahogy egyre jobban belemelegedtem és őszintén bevallom élvezem is, kombináltam a kettőt, napi 20 perc helyett 40 percet tornázgattam, egymás után sikerült megcsinálnom mind a kettőt.

Viszont a hetet nem jól kezdtem, hétfőn és ma egyenlőre nyista "edzés".
Tegnapi napomat kiszámolva majd 8km-t gyalogoltam (gyalog mentem a városba ügyeket intézni, sétálgattunk a párommal, háztól-hivatalig, üzletekig mértem a távolságot, a boltokban eltöltött távot nem számoltam).
Szóval tegnap se időm, se energiám nem volt már este tornázni.
Ma pedig lányos napjaim legkeményebb napján vagyok, így remélem elfogadjátok mentségnek (séta azért este megvolt, max 2km lehetett).
Holnap már jobban leszek és feltétlen szeretném a felsőtest programot megcsinálni.

Most pedig a centik...

Év eleji centijeim:
Súly:69.6kg
Mell:96cm
Derék:81cm
Csípő:95cm
Jobb comb:60cm
Jobb vádli:41cm
Jobb kar:32cm

Mai eredményeim:
Súly:69.2kg (csak azért is ráálltam)
Mell:96cm (éljen, maradt a helyén)
Derék:78cm (-3cm)
Csípő:92cm (-3cm)
Jobb comb:58cm(-2cm)
Jobb vádli:39cm (-2cm)
Jobb kar:33cm(!!!!!!+1 cm!!!!!!!)

Egész boldog voltam a mérlegelés elején, annyira örültem a sok mínusz centinek, erre a karom, pont a karom!
Zokogni tudtam volna!!!
+1 centi a karomra, ahelyett hogy vékonyodott volna!
Ez az egy eredmény nagyon elkeserít!

Mindent egybevetve, éreztem már félúton, hogy lesz eredménye a Rékázásnak, főleg a nadrágomon.
Még mindig a 44-es farmerom hordom, mai napig nem tudtam új nadrágot venni és már elég bő.
Amikor utoljára próbáltam a farmerokat a 40-es méretűek simán feljöttek rám, lassan talán meglesz a 38-as méret, s talán addig anyagilag is összeszedem magam.

Zárszóként annyit írnék, hogy sose rajongtam Rubint Rékáért, fanatikusa se leszek szerintem, de el kell ismernem, mint sportember, mert valamit tudhat.
Az edzéseit élvezem, leszámítva a visításait (-Húúúúhaaa!). :-)

Szeretnék fitt lenni, most ez a célom, ugyanis úgy látszik a fogyás már nagyon nyögvenyelős nekem.

0 megjegyzés: