2011. február 7., hétfő

Fáradtság a köbön

Történ ma ugyanis, hogy egy lélegzetvételnyi időm nem volt.
Reggeli felkelés után mérlegeltem.
Sajnos most nem fogadott olyan jó eredmény, 69.6kg vagyok ismét.
Kicsit elvetettem mostanában a sulykot az édességekkel, anyukám süteményével, de bízom benne, hogy lesz nekem még mínusz eredményem.
A mérlegelés után megfőztem a mennyei kávém és neki is álltam a reggelinek, egy linessa joghurtot ettem és két db kakaós győri jó reggelt kekszet, azt amelyikben 30%-al kevesebb a cukor.
Reggeli után pedig elkezdtem intézkedni.
Először interneten néztem utána a dolgoknak, de annyira változtak egyes jogszabályok, főleg év elején, hogy nem igazodtam ki rajta.
Utána telefonon próbáltam információt kérni, de a szám mindig foglalt volt, így nekikerekedtem a városnak, természetesen gyalog.
Gyorsan összepakoltam, összeszedtem a papírjaim és nyomás.

Örültem a reggelnek, mert csodaszép idő volt, ugyan hideg volt, de a napfény, a napsütés kárpótolt mindent.

Odautam kalandos volt, félúton (gyalog mentem) elkezdtem szipogni és hát persze, hogy nem volt nálam zsebkendő.
2 nagy boltot is végigjártam, de sehol nap kaptam kis csomagolású zsebkendőt, mindenhol 100-as és 300-as kiszerelés volt, nekem meg kisebb kellett mert kis táskával voltam és nem tudtam volna hova rakni a sok zsebkendőt.
Végül a célom előtt betértem egy "Akciós áruk boltjába", ahol kaptam zsepit.
Éljen! Mehetünk tovább!

Aztán megérkeztem a hivatalba, ahova méregből mentem be, hogy információt kérjek.
Éppen várom a sorom, amikor megszólal a telefonom, párom hívott, hogy merre járok, mert útközben fel tud venni, stb.
Nem is ez a lényeg, hanem a csengőhangom, egy hangos, hosszú de szakaszos kismacska nyávogás.
Ahogy lennie kell, kilométeres sor közepén állok, megszólal a telefonom, keresem a zsebembe, mindenki engem néz, erre az információ pultos nő hangosan felsikolt:
-Ki hozott be ide macskát?
Gyorsan elvörösödtem, miközben próbáltam kiráncigálni a telefonom és szóltam, hogy ez egy telefon, erre a nő:
-Hol az a macska?
Aztán hangos nevetések és egy közelebb álló úr felvilágosította, hogy ez csak egy csengőhang.
Végre valahára én is eltudtam intézni a dolgom, viszont lett még egy futásom az Adóhivatalba.
Apehnál kilométeres sor megint, ott voltam talán a legtöbbet.
Végül ott is sikerült elintéznem mindent és irány haza, barátom közbe felvett és együtt tudtunk hazajönni.
Itthon azt hittem nem kell főznöm, de sajnos már nem volt gyomrom a csütörtöki tejben sült csirkecombhoz, így csináltam egy gyors tojásos-virslis Le'csót. :-)
Páromnak mehetnékje volt, gyalog természetesen, annyira szép idő volt, hogy kocsit visszavittük a garázsba és onnantól kellemes séta.
Nyílt egy gyógynövény bolt, benéztünk, vettem tönkölybúza pelyhet, rá van írva, hogy elősegíti a bélműködést, ki fogom próbálni.
Vettem nassolni valót is, pirított szójababot, sós ízesítéssel.
Nagyon finom, 2-3 szemet ettem, engem a szotyira emlékeztet, csak nincs olyan olajos íze.
Próbáljátok ki, nagyon finom.
Útközben megettem egy kis szelet csokit!
Hazaérve pedig ittuk egy kávét és pihentünk fél órácskát a párommal, aztán kitalálta, hogy nézzünk el a Lidl-be, mert nincs rágója.
Oda is séta és ezek távolságok ám.
Lidlbe vettünk egy Feketeerdő desszertet, amit holnap fogunk megenni ebéd után.
Hazaérve bevallom nőiesen rettentően elfáradtam.
Kíváncsiságból kiszámoltam mennyit mehettem ma, nem számoltam a boltokban való rohangálást, csak a háztól házig való jövés-menést, összesen így 7.7km jött ki.
Simán bennem van 8 km és fáradt vagyok, így ma elmaradt Rubint Réka és Leslie Sansone is.

Étrendem pedig (kicsit rendszertelen, de lassan visszarázódom):
Reggeli:
1 kávé 50-5
1 linessa joghurt 105-20
2db jó reggelt kakaós keksz 112-17.4
Ö:267-42.4

Tízórai-kocsiban:
3db (6dkg) pizzás fornetti 171-20

Ebéd előtt:
1 tányér gyümileves 105-20

Ebéd:
4sz abonett 60-12.8
1 adag le'cso 169-11
2 tojás 140-1
Ö:369-20

Részeredmény:912-102.4

Séta közben:
19g csokika 95-9.5
1 kávé 50-5 (Ez már itthon)
Ö:145-14.5

Részeredmény:1057-116.9

Vacsora:
Fél adag körözött 83-4
4db abonett 60-12.8
pici sonka 33-0
Ö:176-16.8

Egész napim:1233-133.7

És sajnos nem hagyhattam ki, ma még nem ettem gyümölcsöt, így vacsora után megettem egy kisebb almát és egy narancsot, azaz:
+40-10.5
+60-12
Ö:100-22.5

Így egész napi adagom:1333kcal és 156.2g ch.

Most pedig csak fekszem az ágyban és élvezem ezt a kellemes fáradtságot.
Holnap pedig centiket fogok mérni.
Holnap lesz 1 hónapja, hogy rendszeresen tornázom itthon és szeretném tudni, hogy ennyi idő alatt változtam e valamit.

Most pedig szép estét mindenkinek!

0 megjegyzés: