2011. február 6., vasárnap

Életjel vagy valami hasonló

Eltűntem, de nagyon!
Millió dolgom volt.
Csütörtökön kezdődött minden, készülnöm kellett a péntekre.

Konkrétumot egyenlőre nem akarok leírni, majd ha lesz valami belőle akkor megosztom veletek.

Szóval a csütörtököm azzal telt, hogy péntekre készültem, pénteken pedig rohanós napom volt, utaztam Pestre.
Nagyon kalandos napom volt, csodás volt az odautam, elrepült az idő.
Pesti teendőim után beugrottam anyumhoz, jól van mindenki, de a kedves szomszédok megint megkeserítették azt a kemény másfél órát, amit otthon töltöttem.
Pénteken kezdődött a diétám hanyagolása is, be kell valljam...

Csütörtökön még nem volt semmi bűnözés, azt leszámítva, hogy nem tudtam RR-re tornázni, sebaj...tényleg nagyon elúsztam...
Pénteken csak is a gyaloglást, a rohanást tudom mozgásnak nevezni.
Hogy legyen energiám aznapra reggel megettem egy zsömlét (félbe vágva), amit light margarinnal kentem meg, 2-2 szelet light szalámit és lapka sajtot raktam a tetejére.
Zöldségnek pedig savanyú uborkát karikáztam rá, a reggeli 1 kávé helyett kettőt ittam.
Utána irány Pest.
Az útra csomagoltam 2-2 sz toast kenyérből készült háromszögletű melegszendvicset, amibe szintén light szalámit és trappista sajtot raktam.
Innivalónak édesítőszeres szörpöt vittem.
10-kor indultam háztól, a szendvicseimet fél 3 felé ettem meg a HÉV-en.
Anyuéknál viszont volt finom paradicsomos húsgombóc, amiből megettem 1 gombócot és egy kis szószt.
Nincs vége, anya pont almás lepényt sütött, megkóstoltam és onnantól nem volt megállás.
Drágáim, mintha vaníliába haraptam volna, mennyien sikerült neki, nem lehetett abbahagyni.
Tömtem és tömtem, visszaútra is csomagolt egy kis tepsi felét, amit én ettem meg 2 nap alatt itthon...
Annyira szégyelltem magam!!!
No de még maradjunk pénteknél, hazaértem 8 órára.
Itthon ettem anya sütijéből pár kockát (2-3 kis kockát), aztán ettem 4 sz abonettet, sajttal és szalámival, meg savanyú uborkával.
Aztán lefeküdtem aludni.
Szombaton már jobban alakult volna a napom, ha...
...mivel csodás idő lett elmentünk sétálni a párommal.
Futó helyet néztünk nekem, cirka 5-6, de inkább 6km-et sétáltunk, útközben ittam egy cappucinot.
(Reggelim linessa joghurt volt, alma, keksz, majdnem lehagytam.)
Hazaérve ettem egy nagy tányér light gyümölcs levest, tejben sült csirkemellet zöldségkörettel és uborkával.
Aztán megláttam anya sütijét!!!
Megint ettem jó pár kockát.
Folytassam?
Ma fornetti volt reggelire, meg kinder tejszelet, szóval borzalmas vagyok.
Viszont megint mozogtam.
Szombaton 6km séta + RR comb-felsőtest 40perc torna.
Vasárnap azaz ma RR felsőtest program 20p és RR comb program 10p, nem volt időm rendesen befejezni, mert menni kell este párom édesanyjáért a melóhelyére.
Szóval fáradt vagyok, nagyon, holnap hétfő, főznöm is kell és stresszes is vagyok, mert várom a lányos napjaim és sehol.
Ez lehet a torna miatt???

Jajj, inkább megyek lefekszem, mert már a betűk is összefolynak.
Szép estét!

Holnap kéne mérlegelnem...
...előre rettegek, +2 kg garantált!

0 megjegyzés: