2011. május 15., vasárnap

Hogy az a...

Már akartam írni tegnap, de jó pár órán keresztül nem tudtam belépni a blogger-re.
Valami technikai karbantartás volt, aztán este már nem volt se időm, se erőm írni.

Végül nem úsztam meg a temetést, venni kellett nekem egy cipőt és olyan de olyan szépet kaptam. :-)))
Nagyon örülök neki, magassarkú, bő 9 centis a sarka, lett benne egy magasságom.
Meglepő módon tudok járni benne, viszont van egy régi bokasérülésem a jobb lábamon, ami sajnos az első fél órában előjött.
Sokat fáj a bokám, leginkább akkor amikor időjárás változás lesz, olyan vagyok mint egy béka, előre megérzem.
Itthon van Diclac gél, még a vádlimra kaptam, most a bokámat kenegettem vele és a temetésen már nem is éreztem semmit, szóval bevált, már nem kell szenvednem ezzel sem és csak egy borsónyi kell belőle a vádlimra ill. bokámra.

A temetésről tudnék írni és fogok is, de előbb nézzük a hétvégi kaja-ügyeket.
Történt ugyanis, hogy megint mérlegre álltam, történetesen ma és 66.5kg voltam, amin meglepődtem, de visszagondolva lehet reális.
(Tudom, tudom, csak víz...vagy nem! :-D)
Nagy sütés, főzés nem volt a héten.
Házi darált hús híján párizsiból csináltam bolognai ragut (olaj, hagyma, reszelt párizsi kb. 10dkg és teszkó gazdaságos bolognai szósz fél csomaggal), majd egyik nap tésztát, másik nap rizst ettem hozzá, 5-5 dekákat.
(Remek, most jutott eszembe, hogy van még egy adag a raguból...)
Levesnek pedig nem fogjátok elhinni mit készítettem!!!
Rengeteg saláta van a kertbe, nem győzzük enni, édesanyám pedig anno elejtette nekem egy kósza mondatban, hogy amikor terhes lett velem rengeteg salátalevest evett.
Ím, kipróbáltam.

A recept pofon egyszerű, sós vagy vegetás vízbe feltesszük főzni a salátaleveleket, amikor felforrt a víz és "szottyos" (megfőtt a saláta) lett a sali tejföllel és liszttel behabarjuk, majd cukorral és ecettel ízesítjük.
No, hát én változtattam rajta, a salátát csíkokra vágtam, úgy raktam fel vegetás vízbe, majd amikor megfőtt leturmixoltam, édesítővel és ecettel ízesítettem, majd 1 dl főzőtejszínt adtam hozzá.
Ezt ettem előételként 3 napig.
Ma is csináltam, de sűrűbb lett, majd 1 kg salátát megfőztem, de így már nem ízlik, nekem túl sűrű, majd kicsit feljavítom...
Leginkább a brokkolikrémleveshez tudnám hasonlítani ha nincs benne ecet és édesítő, úgy is nagyon finom, de én szeretem az ecetet, így megbolondítottam vele egy kicsit.

Mostanában valamiért elcsúszik a vacsorám, néha annyira éhes vagyok, hogy utóvacsorát is tartok.
7-8 de előfordult, hogy este 9kor is ettem, nem jó ez így, utána nyugtalanul alszom.
A késő esti evéseimre próbálok odafigyelni.
Általában valami kis felvágottat ettem abonettel és sok zöldséggel, leginkább paradicsommal és retekkel.
A retek nálam nagyon jó vízhajtó, előfordult hogy egy éjszaka 2szer, 3szor is felkeltem pisilni.
Utóvacsoráknál általában natúr joghurtot ettem édesítővel és aromával (tejszínes mogyoró aroma, vilmoskörte aroma, csokis meggy aroma) és 3-4 db kekszet beletördeltem.
A natúr joghurt még mindig a Linessa extra light féle (0,1% zsírtartalmú, 500gr/149ft a Lidl-ben), a keksz vagy Terefere kókuszos, vagy Teszkó gazdaságos kakaós.

Sokat sétáltunk a párommal, pénteken és szombaton főleg.
Pénteken a temetés után vásárolni kellett, szombaton pedig vásár volt, ott ettem két gombóc fagyit, 8dkg volt.
Ma Veszprémbe mentünk a piacra, de hatalmas csalódás volt.
A ruhások eltűntek, aki megmaradt az nagyon drága lett, leginkább csak az ócskásoknak megy.
Döbbenet, elért oda is a válság???

Esetleg ha akadva veszprémi olvasóm és tud valamit, hogy mi történt a vasárnapi ipartelepen lévő piaccal, ahol az autó piac is van igencsak megköszönném az infót?!

Reggel 2 deci kaukázusi kefírt (104-8) ettem 3 szelet abonettel (34-12) és 6 sz light szalámival (66-0).
Két kávéval indítottam (100-10), mert már 6 előtt fent voltunk...
Ez mind 304kcal és 30g ch.
(Életembe először ettem kaukázusi kefírt és jelentem mennyei, sokkal jobb, mint a sima!!!)
Tízórai pedig az ebédem fele volt, betértünk hazafelé egy kínai étterembe.
Ettem egy kis adag csípős savanyú levest, tele volt zöldséggel és husival, nagyon finom volt, ezt is most ettem először.
(Megjegyzem szarrá voltam fagyva, de szó szerint! Nagyon rossz időt fogtunk ki!)
Második fogásnak pedig szecsuáni csirkét ettem és annyira kedves volt a szakács, mert látta rajtam, hogy se rizst, se pirított tésztát, se krumplit nem ennék, így csinált nekem párolt zöldséget.
Első hallásra és látásra abszolút de nem illik a szecsuáni csirkéhez, de nekem nagyon ízlett.
Meglepő módon gomba is volt benne és az is nagyon finom volt.
Ez az adag is kis adag volt, felét megettem a többit hazahoztam.
Itthon gyorsan nekiálltam páromnak nudlit gyártani.
Most csináltam először, a kinézetével vannak gondok, de állítólag az íze annál jobb.
(Na jó, két falatot ettem belőle, finom és puha, főleg kis porcukorral, de azért nem akarok rákapni...)
Felraktam a salátalevest is, két evőkanál után otthagytam és slusz, majd feljavítom, hígítom kicsit.
Desszertnek egy almát ettem.
Ebédem nem tudom hány kcalból lehet meg, bízom benne, hogy nem eget rengető.
Nassi pedig csoki, csoki, csoki...kb 200kcal-30g ch.

Vacsora nem tudom még mi lesz, de oda kéne figyelnem arra, hogy 6 után már ne egyek.
A későn eszem rémálmaim vannak, többször fent vagyok éjjel, nyugtalan vagyok.

Rettentő sokat változtam az utóbbi időben, párom is észrevette.
Ő azt mondja, hogy sajnos a rengeteg pozitív változásom mellé jött pár új rossz is, de megpróbál megérteni és nyugtatni ha olyanom van.
A legdurvább a hirtelen hangulatváltozásom és a türelmetlenségem, ezt mondja.
Nem hiszem, hogy türelmetlen lennék, egyszerűen már unom a tétlenséget és az egy helyben ülést.
Bejött a jó idő, mindig mehetnék sétálni, bicajozni, tök mindegy mit csinálok, csak legyek a friss levegőn és mozogjak valamit.
Utálom a bezártságot!
A hangulatváltozásokat aláírom.
Nehéz úgy, hogy sorba kapom az elutasításokat, a családom rettentően hiányzik és még sorolhatnám.
Próbálok pozitív lenni, de néha elszakad a cérna.

No, most megyek kicsit a dolgomra, aztán majd hozom a temetéses storym!
Szép hétvégét!

0 megjegyzés: