2011. június 16., csütörtök

Második fázis

Nehezen regenerálódom. :-D

Olyan vagyok, mint a mosott, de a kedvem jó, csak nagyon de nagyon fáradt vagyok.
Két napja oda a térdem.
A tegnapi városba rohanás megtette a hatását, sok-sok kilométert mentem, a befőzést még nem pihentem ki, este pedig a Holdfogyatkozás nézését csillagvizsgálóból néztük ott pedig rengeteg lépcsőt kellett menni.
Ma ha sikerül akkor csak is pihenés! Nagyon jó lenne!

Az ebéddel már készen vagyok, zöldborsó főzelék és rántott párizsi van a családnak, nekem a tegnapi karalábé főzelék és megint 2 db kemény tojás volt az ebéd.
Azt hiszem a tegnapi főzelék eredményét újra kell osztanom, mert azaz adag ami ma a fazékba volt csak 3 adagra jön ki, tehát még egy adag van.
Most nem tudom evett e más is belőle, nem is lényeg, de át kell írnom és számolnom a dolgokat.

Tegnapi napomat idáig írtam le: 821kcal-84,5g ch!
Ehhez jön még:
10dkg ribizli 38-7
3 db keksz 60-9
1 pár sertés virsli (Coop márka) 230-0
1 abonett Twist márka 30-6 (durván, most fejből nyomom)
1 kisebb paradicsom 22-4
mustár 15-2
Ö:395-28

A ribizli és a keksz nass volt, a többi a vacsorám, utána irány a csillagda.
Így tegnap 1216kcal és 112,5g ch csúszott le, de!
A karalábé főzi 173-21g ch jön ki...
+ 43kcal és 5,5g ch, 1259kcal és 118g ch a tegnapi napom vége.

Bevallom éjjel nagyon éhesen jöttem haza, de már nem ettem, elég volt, nyomás az ágy és ahogy letettem a fejem el is aludtam.
Nagyszerű nap volt a tegnapi, végre kettesben a szerelmemmel, érdekes előadásokat láttunk és a Hold is gyönyörű volt.
Igazi élmény, egy újabb élmény amit közös életünkben elkönyvelhetek.

Mai napom pedig:
Takarítás, vásárlás (holnapra össze kell írnom a nagy bevásárlást), állatok etetése, délután még egyszer le kell mennem etetni, főzés, megint takarítás csak pihenek most kicsit.
Este pedig párommal be kell állítani az autót (hosszú story, majd leírom) és végül kertezés, de csak is kizárólag este.
Ma nagyon meleg van és UV riadó is van.

Étkezésem ma:
Reggel 1 kávé utána állatozás 50-5
Itthon még egy kávé 50-5
1 rozsos zsemle 120-25
3 sz light szalámi 33-0
1 kefír 98-9,6
Ö:351-44,6

Ebédem:
2 db főtt tojás 180-0
1 adag főzelék 173-21
Ö:353-21

Eddig:704-65,6

Délután:
Sok-sok joghurt és eper, meg egy kis alma...

Vacsi még kérdéses, most megyek, ejtőzöm egyet, fáradt vagyok.

0 megjegyzés: