2011. június 15., szerda

Napi gyomorideg

Mai napi gyomorideg letudva, párom véletlen ráült a szemüvegemre.
Sajnos szemüveg nélkül már nem látok, állandóan viselnem kell, így nagyon megijedtünk.
Kiesett az üvege és elferdült, de sikerült megcsinálni.

Most nyugtatom magam egy tölcséres fagyikával... :-)

Mai napom eddig számokban is:

Szóval a reggel:
2 kávé 100-10
1 rozsos zsemle 130-25
vaj 45-0
lekvár 50-5
Ö:325-40
(+ a pár falat pite ami a kukában végezte...)

Ebéd:
2 tojás 180-0
1 adag karalábé főzelék 130-15,5
Ö:310-15,5

Nass:
1 tölcséres jégkrém 186-29

Eddigi napom:821-84,5

A karalábé főzeléket most másképp csináltam, vegetás vízbe raktam fel főni az összevágott karalábét, pici aprított petrezselymet adtam hozzá és a végén 1 ek lisztet elkevertem 1 kispohár zsírszegény tejföllel, ezzel habartam be.
Fincsi így is! :-)

Figyelnem kell még mindig miket eszek, szerintem ez a cseresznye szezon kicseszik velem.
Magas a cseresznye szénhidrát tartalma, én meg két pofára zabáltam...

Nem siránkozom, de oda kell figyelnem erre is.

Estére pedig ki kell találnom valamit, mert megyünk életemmel holdfogyatkozást nézni és sokáig fent leszünk, bírni kéne éhség nélkül, no majd lesz valahogy! :-)

0 megjegyzés: