2011. június 18., szombat

Múzeumok éjszkája

Mennék már, de nagyon!
Nagyon szeretem az ilyen programokat, de le lettem szavazva, mondván meleg van.

Apropó meleg.
Éjszakára már nyitva hagyjuk az ablakot, klíma még pihen.
Házunk mellett közvetlen vagy egy kocsma.
Már egy ideje próbálja elérni a jó nép, hogy zárják be, mert megy az éjszakai tivornya, bulizás, hangoskodás.
Végre megtörtént az első lépés, a héten kint voltak a zsaruk, mert este 9 után hangos daj-daj volt.
Elindultak a vizsgálatok, kezdődik az összeírás a kocsma ellen...
Hogy a tulaj mit szól?
Semmit, haverok, buli, fanta, no meg a városházán az összeköttetés és a kenőpénz.

Azóta még jobban megy a hangoskodás, reggel 8kor is a kocsmára keltem, azóta 2-3 szép szál legény folyamatosan nyomatja a bulit.
Üvöltöznek, hol énekelni próbálnak, hol a sétálókat zaklatják...

Ezt kell egész nap hallgatnunk...

No, kezdek estére betárazni, már ami a kajálást illeti.
737kcal-55,5g ch ennyinél álltam meg.

Azóta volt kb 20dkg ribizli (ránézésre mondom, nem mértem le) és 1 dl Linessa joghurt.
Ez számokban:
ribizli 76-14
joghurt 40-5
Ö:116-19

Kvázi:853kcal-74,5g ch

Nem tudom mikor indulunk, most be van borulva, a hőmérséklet is vissza esett kicsit.
Alig várom már a programokat, tűkön ülök.

****************************************************************
17:03

Még mindig itthon...
Tűkön ülök, mennék már a Múzeumokba, de alszanak.
Megőrülök, komolyan mondom.
Kínomba megittam egy kávét... +50kcal-5g ch...

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Szia. Olvaslak egy ideje és a segítségedet kérném. Hol találok olyan táblázatot, ahol pontosan látom minek mennyi a kalória értéke? Szeretném elkezdeni én is számolgatni, ha lehet minél pontosabban. Köszönöm előre is:)