2011. augusztus 29., hétfő

Csak a kaja...

Háhh, még mindig szeressem a hasam, ez tuti.
Amilyen sz@rul indult a nap, most olyan jó hangulatom van.

Párom bal lábbal kelt, nagyon rosszkedvű és morgós volt, de már megoldódott.

Ma szinte csak a konyhába voltam, finomakat főztem.

Előbb az étrend, utána képek és receptek, hátha megtetszik másnak is.

Reggel:
1 kávé, 1 zabálom almás keksz.
Főzés közbe:
Elropogtattam egy kisebb almát, 2 db hibás őszibarackot megpucoltam, kivágtam a rossz részeket, stb.
1 háztartási kekszet is elrágcsáltam az alma mellé.
Ebédem:
1 tányér céklakrémleves
1 adag cukkinipita
1 adag hozzá való öntet
Lassan megpihen a hasam, eszem két palacsintát, vagy kakaósan vagy diétás lekvárral.
Uzsonnám gyümölcs lesz, alma és őszi, esetleg 1-1 szem szilva.
Vacsorám: ??? Valamit ki kell találjak...

Most pedig bebűvölöm a gépet és kivágom a fotókat!
Jönnek a receptek!

0 megjegyzés: