2011. szeptember 2., péntek

Ébredezek

Lassan, de biztosan összeszedem magam.
Tegnap össze-vissza ettem mindent, de lelki fájdalmam persze semmi sem enyhítette.
Korán vetett ki az ágy, már két kávé bennem van és őszintén egy harmadikat is meginnék.

Ebéddel készen vagyok, családnak lecsó, páromnak és nekem kínai lesz.
Lidl-be le van értékelve valami édes-savanyú szósz, 249ft, van benne cukor is, de mivel köretet nem csinálok mellé talán így belefér.
Csak csirkehusival esszük, párom kenyeret, zsömlét kér mellé.
Csináltam édes csípős káposzta salátát, mint amilyet a kínaiba lehet kapni, de persze édesítőszerrel készült, így még az lesz mellé és büntetlenül ehetem. :-)
Valami almás desszerten is gondolkodom, lehet összedobok valami, meglátjuk.

Nagyon nem is tudok mit írni, még lehet jelentkezem...

0 megjegyzés: