2011. augusztus 28., vasárnap

Vasárnap

Végre enyhült az idő.
Este már szélvihar volt, de egy csepp eső sem esett.
A kertem romokban, a kútból is elfogyott a víz...
Szárazság a köbön.

Ma reggel a szokásos vasárnapi takarítással kezdtük, aztán főzés.
Srácoknak gulyás leves van és túrós, meg kakaós palacsinta.

Nekem végre elfogyott a paradicsomos húsgombóc, bár már kis adag volt, de még holnap is szívesen megenném.
Ehelyett ki kell törpölnöm valamit.

Tegnap kaptam egy Coppa jégkrémet a Lidl-be, valami mascarpone-s, boros-kekszes volt, 175gr, hmmm, fincsi volt, ez volt a vacsorám. (Kacckacc)

Ma reggel 250gr natúr joghurtot ettem 1 őszibarackkal és 2db Stop cukor kekszel.
Ó, meg persze a kávém.
Tízórai nem volt.
Ebédem a maradék húsgombóc és egy maracujás, őszibarackos krémdesszert amit szintén tegnap vettünk a Lidl-be.
Amúgy 120kcal és 16g ch...
Van nekem is pár darab palacsinta, ami olaj nélkül sült teflonomba, párat letolok uzsonnára házi diétás lekvárral.
Vacsim megint natúr joghurt lesz, mert holnap lejár a szavatossága és nem akarok kidobni.

Holnap lehet sütök valami cukkinis lepényt és fokhagymás mártogatós, öntet lesz hozzá.
No, már nem kell törpölnöm se.
Akkor hozok receptet és képet is, mert új cukkinis recept születik bennem és remélem finom lesz.

Hétfőn szeretnék menni Velencére vagy Gárdonyba, de lehet nem jön össze mert autószervízt kell keresnünk.
Jövő hó végén műszakis a kocsi és át szeretnénk nézetni előtte, illetve megérdeklődni, hogy etanollal lehet e menni vizsgára.
Meglátjuk!

Szép vasárnapot!

0 megjegyzés: