2011. augusztus 26., péntek

Fohász

Csak egy csepp esőt, csak egy csepp esőt!
Esdeklem!
Komolyan, hogy a fenébe lehet ilyen dög meleg?
No, hát ma is csak döglődtem, meg főztem.
Srácoknak kellett valami táp, gyorsan összedobtam egy kis babfőzeléket.
Fejtett babból, ők nagyon szeretik, én inkább messziről kémleltem...

Nekem még ma is paradicsomos húsgombócom van és ha még kibír 2 napot, akkor holnap és holnap után is ezt eszem.
Megjegyzem 35dkg húsból, 8 dkg rizsből készült, 10dkg hagyma lett hozzáadva és egy fél literes, Tesco-s paradicsom püré.
Adagokra egész jól bírom, mennyei íze van és remélem még kibírja a hűtőben, nem romlik meg.
Amúgy azért tűnik akkora hatalmas adagnak, mert 1-2 gombócka szétfőtt...

Ma este, péntek este, már előre félek, el kell mennünk macskaalomért, kajáért.
Muszáj venni nekik, 4 drága kiscica várja a hamikát, persze most is van nekik, de holnapra már elfogy.
Lassan megint szült Lujzika, muszáj lesz gazdit találnom a picinek...

Mai étrendem:
Reggel 1 kávét ittam és egy 75gr-os kakaós csigának megettem a felét.
Tényleges reggelim 2 gyönyörű őszibarack volt (Tesco-s, akciós, nagyon finom, 145ft/kg!!!) és másfél dl Linessa natúr joghurt.
Tízóraim még 1 kávé volt.
Ebédem 1 adag paradicsomos húsgombóc volt és 1db mogyorós (Pont2) BonBon desszert, másik páromé volt.
Uzsonnám szerintem gyümi lesz, vacsorám passz.
Igazság szerintem egész nap őszibarackot ennék, imádom...

Holnap mérlegelek, kíváncsi vagyok hol tartok számok nélkül!

0 megjegyzés: