2011. augusztus 21., vasárnap

Tegnap és ma

Szépen telt a tegnapi napunk, jóformán csak kettesben voltunk a párommal, noha a szülők itthon voltak, de most nem zargattak minket.
Délután egy hatalmasat sétáltunk a belvárosba s milyen jó hogy nem nassoltam, de ezt majd elmesélem, előbb a program.
Eredetileg lovagi bemutatóra igyekeztünk, de nagyon szomjasak lettünk és elkezdtünk keresni valami normális helyet.
Útközben kiszúrtuk, hogy ingyen lehet bemenni a Fekete Sas Patikamúzeumba, így nem hagytuk ki.
Sajnos a Múzeumok Éjszakáján nem jutottunk be, de most pótoltuk, s bár igaz, nagyon kicsi múzeumról van szó, de egy látogatást megér.
Aztán mivel a szomjunkat nem csillapítottuk, így betértünk a közeli Vörösmarty cukrászdába, ami szerintem Fehérvár egyik legdrágább de mindenképpen legnívósabb cukrászdája.
Sajnos a kedvenc cukizónk, a Korona cukrászda 24.-ig zárva van szabadság miatt, itt készítenek cukormentes sütiket és fagyikat is.
Szóval a Vörösmarty cukrászdában egy krémest szerettem volna enni, de nem volt, helyette kiszúrtam az Ország tortáját 2011, a kecskeméti barackos kölestortát.
Az árától dobtam egy hátas, az ízéről nem is beszélve, ha finoman akarok fogalmazni ez az amit mi évente egyszer engedhetünk meg magunknak.
Jövőre veled ugyanitt... :-)

Utána irány haza, bő 4-5 esetleg 6 km sétát tudtunk le, meleg volt, napon főleg!
Itthon összebújva moziztunk, a Rossz tanárt és a Gondozót néztük meg.
Egyszer meglehet őket nézni filmek...Szerintem!

Este 22:00kor irány a tűzijáték, megint pár km séta, párommal, kettesben, jajj, nagyon romantikus volt.

Nagyon jól éreztem magam és remélem ő is, szerintem az ilyen meghitt, kettesben töltött, kéz a kézben andalgós napokat, estéket. Megnyugtat.

Ma punnyadás van ezerrel, dög meleg van, most voltunk sétálni Tacskó zsemléért, egy jégkrém erejéig majdnem elcsábultam, de inkább jéghideg natúr joghurttal tömöm magam mindjárt tele.

Apropó kaja, tegnap este a kölestorta után két film között itthon:
2 sz normál abonett, 3 szelet sonka, sok-sok paradicsommal.
Nassi a mozizás közben: 1 alma, 1 körte elropogtatása.

Mai napon, reggel:
1 kávé, 2 sz sima abonett, pici margarin, diétás házi lekvárral.
Utána rengetek paradicsom és 3 sz sonka.
Ebédre tökfőzelék volt és 2 virsli, nassinak 2 kisebb alma.
Uzsonna: 1 cappucino, 2 db háztartási keksz.
Vacsora: natúr joghurt lesz, alma esetleg körte.

Próbálgattam ma a nadrágjaimat, de totál kudarc.
Vagy nehezen nyerem vissza a formám vagy a holnap beköszönő lányos napoknak köszönhetően erőteljesen puffadok...

Most készülök vacsira, jövő hét szombaton hivatalos mérlegelés lesz, várom...

0 megjegyzés: