2011. augusztus 27., szombat

Hétvégi tervek

Szombat, kora reggel, arra ébredek, hogy a nap süti a fejem.
Ááááá, este elfelejtettük lehúzni a redőnyt.
Nem szeretek így ébred, próbáltam visszaaludni, mégis csak szombat van, de nem.
A hólyagom közbe szólt. :-D

Tegnapi napra visszatérve, délután egy valag őszibarackot betoltam.
Aztán megint jöttek ilyen "ehetnékes" rohamok, amit hatalmas, vérvörös paradicsommal csillapítottam.
Vacsorára virslit akartam enni, de megdöglött, így tojást sütöttem kis olajjal és pritamin paprikával, mellé egy bögre céklát bevágtam, persze édesítős volt.
Azt hiszem ennyi.
Jah! Igen!
Akartunk menni fürdeni Balatonra, vagy Velencei-tóra, de a tv bemondta, hogy hatalmas torlódások vannak, mert mindenki menekül víz közelébe.
Így elnapolva, szerintem jövő hét közepén ugrunk le.
Ehelyett boltba mentünk, vagyis Tacskóba, persze a felét nem tudtuk megvenni annak amit akartuk, rettentően ki volt fosztva.
Őszibarack már egy szem se volt, itthon pedig ipari mennyiségbe fogy... :-(

Délután ha megjön a lehűlés lesz egy Lidl-s körünk.
Kifogyok a natúr joghurtból...

És ha már kajánál tartunk!
Reggel 1 kávét ittam, enni pedig a következő volt:
-1 Tesco-s kefír, 3% zsírtartalmú 175gr,
-4 szelet Lidl csirkemell sonka, ami 77kcal/10dkg (nem a kedvencem de finom),
-pár csík pritamin paprika,
-1 alma (grátisz).

Tízóraim egy őszibarack volt és egy kávé.
Ebédem na mi volt??Na?
Hát persze, hogy paradicsomos húsgombóc és van még egy kis adag, ami holnapra el van téve.
Nassinak megint felfaltam egy őszibarackot és egy almát.

(Jelentem 14:30-kor eléggé fúj a szél Fehérváron!)

Délután ha megyünk Lidl-be kiszúrtam az akciós újságba valami krémjoghurtot, maracujásat szeretnék enni, lehet elcsábulok.
Vacsorám natúr joghurt lesz és sok-sok gyümölcs, esetleg pár db zabálom keksz.

Ésssss a mára beígért mérlegelésem!!!
Elégedett vagyok, sikerült így hó végére összeszednem magam és bebizonyítani (magamnak!!!) hogy még mindig tudok ha akarok.
Ma súlyom 64.3kg!
Bízom benne, hogy a 36-os nacik újra fel fognak rám jönni, bár ez csak akkor derül ki, ha hazamegyek anyuékhoz, mert egyet sem hoztam el.

Most megyek, ejtőzöm és várom a lehűlést. :-)
Szép hétvégét! :-)

0 megjegyzés: