2011. augusztus 19., péntek

Nyár vége? Eleje?

Nem tudom eldönteni mi van, mintha csak most kezdődne a nyár.
Kint tikkasztó hőség, literszámra iszom a folyadékot és punnyadok.
Ma nem kellett főzni.
Nekem maradt light székelykápi ami el is fogyott, így már holnapra kell valami kaja...
Szerintem tökfőzelék lesz sült virslivel, de ez még változhat, meglátjuk.

Tegnap este vagyis délután ettünk egy hatalmas szelet dinnyét párommal, este pedig grillezés.
Amint írtam nekem virsli volt tzatziki mártással és egy kis bónusz hagymával.
(Imádom a hagymát...)

Mai étrendem pedig így alakult:
Reggel egy kávét ittam, tejjel, édeskével.
Reggelire 2 Twist abonettet ettem vagy 3dl kefírrel és 10dkg light csirkemell sonkával (Lidl, 77kcal/10dkg, 149ft) és pár szem koktél paradicsommal.
Tízórai egy natúr túrórudi volt.
Ebédem maradék székelykáposzta pici tejföllel, utána desszert gyanánt ettem 1 almát és két kisebb körtét.
Uzsonnám megint egy kávé volt és 3db Stop cukor keksz.
Vacsira eszek egy kis tzatzikit ami tegnapról maradt, szerintem virslivel és paradicsommal, de ez is képlékeny még.

Este megyünk sétálni, amikor már lehűlt a levegő, megőrjít ez a bezártság és mozgásigényem van.
Háhh, sose hittem volna hogy ezt leírom, kimondom.

Bad news/Szívás: A kedvenc török/buggyos nacimat kezdem kifogyni... :-(

0 megjegyzés: