2011. augusztus 20., szombat

Blog és kávé

Éppen ebéd utáni kávékámat szürcsölgetem.
Egyszerűen nem vagyok képes lemondani róla, imádom, az az illat, az az aroma. Hmmm. :-)
Ma még semmi említésre méltó nem történt.
Tegnap esti sétám elmaradt, mert mint kiderült boltba kellett menni.
Se kenyér, se zsemle, se tej... Pedig előző nap voltunk nagy bevásárláson... Elnéztük.
Ma végre főzelékes nap van, méghozzá saját termésű tökfőzelék.
Pici 12%-os tejföllel (nagy poharas volt itthon abból 2-3 ek-t vettem) van behabarva és 1 ek graham liszttel.
Tököt nem mértem le, de egészbe 1 kilós biztos volt, pucolva 60-70dkg szerintem.

Holnap vagy holnap után lehet megyünk Balcsira vagy a közelebbi Velencei-tóra.
Egyre jobb a hőfoka a vizeknek és enyhülés sem várható.
Kicsit kéne még barnulni, rájöttem szeretek napozni.
(Az ajándékba kapott bikinim még nem volt rajtam...)

Étrendem mára:
Reggel egy kávé volt, tejjel és édeskével, csak a szokásos.
Reggeli olyan 10 körül volt, kb 2.5-3dl natúr joghurt, amibe egy csepp vérnarancs aromát tettem.
Mellé egy körtét és 3db almás Zabálmot rágcsáltam el.
Tízóraim 1 alma volt és 2 db Stop Cukor keksz.
Ebédem 1 tál tökfőzelék és 1 pár baromfi virsli ami 10dkg + most a tejeskávém.
Délután folyamán nem tudom mit nassolok még el.

Este nálunk 22:30kor lesz tűzijáték de kérdéses hogy megyünk e.
Ha megyünk akkor remélem gyalog és tudunk egy nagyot sétálni a Palotavárosi tavakhoz.
Még mindig kilométer hiányom van. :-(


0 megjegyzés: