2012. január 11., szerda

Bad day

Ma bepótoltam mindent, amit csak lehet, habzsi-dőzsi volt rendesen.

Ebéd előtt gyorsan kiszaggattam a mézeskalácsot, párom kedvencét.
2darab még melegébe leszaladt, aztán még mikulásra kaptam Skittles cukorkát, abból is egy pár szem lecsúszott.
Ebédeltem, jó volt még a korhelyleves, ettem egy utolsó adagot, holnap már nem lesz gusztusom hozzá.

Második fogásként megettem a 10-15dkg zöldbabomat a napolini szósszal, ecetes uborkával.
Ebéd után még megkóstoltam a különleges husit, de az tényleg csak egy falat volt.
Viszont a sült tök már nem... Hajjjjjjj! :-)
Először mézeskalács szag volt a lakásba, utána meg finom sült sütőtök illat! :-))))
Abból két nagyobbacska kockát ettem. :-)
Séta előtt (mini séta volt) 2 linzert dobtam be, séta után meg egy zöld almát.


Folytassam?


Alig várom, hogy aludjak, addig is zárva van a szám!

Update:
+ 2 kocka sütőtök, 1 kis natúr joghurt és 1 narancs "vacsora" gyanánt...

Most teázom, de lakatot kell rakni a számra.

0 megjegyzés: