2012. január 10., kedd

Day 9

Korán keltem, hajnalban, nem tudtam visszaaludni.

Meglepetésemre leesett a hó, de egy óra múlva elkezdett szakadni a eső és azóta is esik.

Étkezésem ma nagyon kusza, reggel ittam egy kávét.
Lementem etetni, utána irány a benzinkút.
Kocsiba ettem két szem házi mézeskalácsot.
Auchanba vettem egy kakaós csigát, azt már itthon ettem meg két bögre tea társaságában.

Tízórai nem lesz.

Ebédem korhelyleves lesz, egy adag napolini szósz és tészta helyett zöldbabot párolok.

Délután gyümi, kefir, abonett, ilyesmik.

Tegnapi torna jó volt, ma is lesz másik suliba, mennék is de a lányos napok miatt maradok.
Majd legközelebb...

Update:
Délután valahogy nem voltam éhes, de 5 után, 6 óra felé mindent bepótoltam. :-)

Ettem egy szép zöldalmát, vacsorára 3db (12dkg) baromfi virslit jégsalival, uborkával, mustárral.
Gyorsanbegyurtam egy adag mézeskalácsot, két kis lénarancs héját belereszeltem, a többit megettem. :-)

Dugig vagyok, de egy bögre nyugiteát lehet még iszom lefekvés elött.
(Mj:Citromfűlevél tea)

0 megjegyzés: