2012. január 4., szerda

Harmadik nap

Reggel 2 bögre teával kezdtem, édesítőszerrel és egy-egy kanálka citromlével.
Égett a gyomrom így egy stop cuki kekszet elrágtam.
Párom ébredése után közösen ittunk egy kávét, de mostanában tej nélkül iszom.
Még akkor szoktam rá a fekete kávéra amikor kiműtötték a fogaimat, vagyis egyet ugye húztak, de a lényeg, hogy majd 1 hétig nem ehettem tejtermékeket.
Nagyon szeretem feketén a kávét. :-))))
Tényleges reggelim 1 kifli volt és két szelet pulykasonka (Lidl, 98kcal/10dkg, most 199ft/csomag).
Tízóraim 1 túró rudi és egy alma.
Ebédem 1 tányér zacsis gombaleves volt (Knorr Rókagomba, de hígabbra csináltam és 3 adagra osztom be, amúgy két adagos és fejenként 140kcal), 1 pár baromfi virsli és egy adag tökfőzelék.
A virsli megint Lidl-s, 149ft a 30dkg, nagyon finom, a tök pedig keményítővel készült, amit 1 deci tejben oldottam fel.
Nass:2 szem szaloncukor.
Délután lesz mandarin és narancs, este Misura keksz és natúr joghurt.

Hogy sikerült e betartani majd este kiderül! :-)

UPDATE:
Délután - 1 szem narancs, 3 szem icipici mandarin, 1 szem szaloncuki.
Vacsorám - 1 pohár Linessa joghurt, 3 db Misura keksz és egy bögre tea.

0 megjegyzés: