2012. január 6., péntek

Ötödik nap

Tegnapi torna hatását eléggé érzem a combjaimban.
Hasonló gyakorlatok voltak, mint egy Rubint Réka dvd-n.
Bemelegítés után a felső testetre tornáztunk, majd jött a comb és a nyújtás mindez zenére, egy órában.
20:15ig tartott, párom elém jött, nagy szél fújt.
Vacsora 3 pici mandarin volt és fél doboz (250gr) Linessa natúr joghurt.

Ma ébredés után ittam egy tejes kávét, ettem egy szelet pulykasonkát egy abonettel.

Állatok etetése után eszem egy kefirt abonettel, sonkával.
Tízóraim gyümi lesz, ebédem a tegnapi, gombaleves, tökfőzelék, virsli.

Mennem kell vásárolni, nem tudom mit eszek délután.

Este ha összejön az üzlet veszünk egy ételpárolót.
Neten találtam egy aprós oldalon, jó áron.
Holnap reggel torna és ha meglesz az új kütyü az ebédem már abba készül.

Még jelentkezem.


UPDATE:

Baj van. :-(

Ugye lányos napjaim előtt vagyok és irtózatos ehetnék jött rám, főleg úgy, hogy megint bejglit kellett sütnöm.

Utálom ezt az állapotot ám!

Reggel volt a kávé és a sonka abival.

Reggeli2: 4 szelet sonka, 2 szelet abi, 1 kis pohár kefir (175gr, 3%-os).

Tízórai nem volt.

Ebéd: Utolsó tányér gombaleves, 2 baromfi virsli, utolsó adag tökfőzelék.

Ebéd után elnassoltam egy almát, egy narancsot.

No meg persze megkóstoltam a diós bejglit, hívogat.

Pocsék érzés ám, utálom nagyon!

És még ennék, ennék és ennék.

Jövő hét péntekig ez a tendenciám lesz, akkor veszem be az első szem tabim és minden visszaáll a régi kerékvágásba! :-(((((((

Hogy délután mi lesz, nem tudom, de tiszta szégyen!

NEHÉZ NŐNEK LENNI!!!!!!!!!!!!

UPDATE2:

Kezdem túlélni a napot!

Délután volt 2 stop cuki keksz, 2 Misura keksz.

Vacsim egy diétás joghurt volt, Lidl-s, 3 kis mandarin és 2 db Misura keksz.

Megyek fürdeni, utána irány az ágy, reggel korán kelek, megyek tornaórára! :-)


0 megjegyzés: