2012. január 7., szombat

Hatodik nap

Lassan egy hete próbálom kontrollálni magam, kisebb-nagyobb sikerekkel.

Éppen most párolódik az ebédem az új Moulinex párolóban, nagyon finom illatok keringenek a konyhába.
No, nem vadi új, de piszok jó áron vettük az egyik aprós oldalról.
Alul csirkecomb készül, felül pedig zöldségek (borsó, répa, karfiol, brokkoli, gomba).

Voltam tornázni, megismertem egy haláli jó fej csajszit. :-)
Meséltem neki milyen voltam, ez lettem.
Azt mondta az égiek küldtek az útjába, amióta leszokott a cigiről Ő 15kilót, a párja 35kg-t hízott.
Tartani fogjuk a kapcsolatot és együtt járunk majd tornázni illetve ahogy tudok, segítek.
Mai óra nagyon jó volt, ugribugris, nem unatkoztam, az utolsó 20 percben a hasizmot, a popsit és a combot dolgoztattuk meg.
A leülés, felállás nagyon, de nagyon fáááááááj! :-)
Hétfőn megyek megint, sokkal jobb teremben dolgozni, mint itthon a négy fal között, sokkal jobban élvezem! :-)

Étrendem mára:

Reggel egy kávét ittam, egy 85gr-os magvas zsemlét ettem pici Liga margarinnal és 3 szelet Linessa szalámival.

Torna után egy gyönyörű zamatos zöld almát + 1 kekszet ettem meg.

Ebédem:
1 tányér húsleves, zöldséggel.
1 párolt csirkecomb, vegyes zöldség körettel és gombával.
Nassinak 1 narancs lesz.

Uzsonna:
Pár szem keksz, vagy Misura vagy stop cuki.

Vacsora:
Vagy kefir abonettel és virslivel, vagy joghurt gyümivel.

Majd még jelentkezem!
Szép hétvégét!

Update:
Ebéd után egy órával ittam egy kávét.
Délutáni nassi egy narancs és két db Misura keksz volt.
Vacsorám egy pár baromfi virsli, két abonett, pici mustár volt illetve kis tálka Linessa joghurt.

Most teázom.
Nagyon fáradt vagyok, a köhögés, a nevetés, felkelés az ágyból illetve a wcre való le és fel állas kegyetlen fájdalommal jár.:-)

1 megjegyzés:

Helga írta...

Máris jól indul az éved: találtál egy -lehetséges - barátnőt!
Nagyon örülök neked:)))