2012. január 3., kedd

Második nap

Reggeli torkosságom határtalan...
Kezdésnek a kávém mellé 2 kis szelet kijevi krémest habzsoltam.
Tízóraim egy körte és kis natúr joghurt volt.
Ebédem egy tányér zöldségleves, majd jénaiban sütöttem rakott zöldbab féleséget.
Egy réteg zöldbab, rá karikázott virsli (egy pár), megint egy réteg bab majd a tetejére 2-3 kiskanál 12%os tejföl és pici reszelt sajt.
Nassim egy bögre cappucino.
Este almát, narancsot, párszem cukormentes kekszet eszem és lehet kis natúr joghurtot is.

Update ~ Délutáni étkezésem:
Egy alma, egy stop cuki keksz, két szem szárított füge.
Vacsorám egy bögre tea, két szem Misura keksz, egy Lidl diétás joghurt, egy narancs.

Misura 400gr-os joghurtos, cukormentes kekszem nagyon beosztom.
Nagyon finom, akciósan 249ft-ért vettem és azóta sehol nem találtam.
Felkerestem a gyártót, elméletileg minden Spar és Interbe kell lennie, de nincs.
Netről tudnék rendelni de háromszoros áron és ebbe még nincs benne a borsos házhozszállítási díj.
Evvan, beosztom :-)

0 megjegyzés: