2012. január 31., kedd

Hmmmm

Egész jól aludtam, rég volt már ilyen.
Viszont azt hiszem felfáztam, nagyon kellemetlen, csütörtökön meg jelenésem van a nőgyógynál.
Hajjj, mindig van valami. :-(

Tegnap este nem voltam tornázni, annyira hideg volt.
Talán jobb is hogy nem mentem, hazafelé izzadtan a -10 fokba, grrrrrrr.
Belegondolni sem jó.

Reggelim:
1 kávé, 1 abonett, 1 sonkás Sissy kockasajt.

Reggeli2 (ügyintézés után):
1 kávé, 2 szelet korpás kenyér, még egy kockasajt, kb. 5dkg baromfi párizsi, pici Liga margarin, jégsaláta.

Nass:
1 bögre tea, 2 szaloncukor.

Ebéd:
1 pár pattogós virsli (80gr), párolt fokhagymás gomba, savanyúság, natúr joghurt.

Nass délután:
1 narancs.

Vacsorám:
Passz.

Szívesen ennék valami túrós gyümölcsös finomságot, vagy még a sütőtök kockából is van.
Esetleg valami meleg tejbezabit, szóval nem tudom mi lesz.

Megpróbálom megírni mit agyaltam ki!

0 megjegyzés: