2012. február 3., péntek

Szép hétvégét!

Tegnapi napon nem is feszülten telt, inkább csalódott voltam.
Sajnos nincs minden rendben velem, de pontosat csak a citológia eredmény után tudok.
Kb. egy hónap...

Ma pizzát fogok sütni a családnak.
Nekem kelkápi főzelék van, amit új "konyhatechnikával" készítettem.

Egy ek olajon pirítottam két kis fej hagymát, rá kis pirospaprika és az aprított kelkápi, vízzel felöntve.
Sóval, borssal, köménnyel, majorannával, három gerezd fokhagymával ízesítettem.
Amikor összeesett hozzá adtam 15-20dkg apró kockára vágott krumplit.
Amikor minden megpuhult, kivettem egy adagot és összeturmixoltam, így saját magával sűrítettem a főzeléket.
Nem kellett rántást készítenem, és így sokkal de sokkal finomabb a főzelék is.Ma megpróbálom kicsit visszafogni a kajálást.

Remélem a hangulatom se lesz lent és tervezhetem az új arculatot.

Még jelentkezem!

Update:

Pontos étrendem mára:

Reggel:
1 kávé, 1 szelet korpás kenyérke, Liga margarin, 2 szelet sajtos párizsi, egy sonkás kockasajt, paprika.

Pizzasütés közben megkóstoltam a házi kolbászt és szalonnát.

Tízóraim:
1 alma, 1 narancs.

Ebédem 1 adag kelkáposzta főzelék, 2db baromfi virsli.

Sok-sok teát iszom.

Délután gyümölcsöznék, joghurtoznék.
Meglátjuk!

2 megjegyzés:

PrettyWitch írta...

Szia!
Ismered a vajaromás olajsprayt (http://www.getfit.hu/coat-vajaromas-olajspray-p-262.html)? Én még csak néhányszor használtam, de nekem bevált, és nullkalóriás.
A kelkáposztás recept tök jó ötlet, hétvégére talán kipróbálom.
Boszi

Sil írta...

Remelem, nincs semmi komoly gond!!!