2012. február 1., szerda

Izgalom

Huhh, már előre izgulok.
Nagy hírem van!
Úgy néz ki, hogy szombaton találkozom Csillával, azzal a lánnyal, akit még a tornán ismertem meg.
Lehet hülyén hangzik, de tényleg nagyon izgatott vagyok.
Nem is tudom mikor mozdultam ki itthonról, persze a páromon kívül gondolom.
Vagy vele megyek valahova vagy egyedül.
Viszont most, lesz egy társam, egy locsifecsi partnernőm!!!

Holnap korán kelek, relatíve korán...
Ma olyan fél hét magasságába keltem, éjjel csak pisilni keltem fel és vissza tudtam aludni, hurrá.
Holnap viszont mennem kell nőgyógyihoz, remélem most nem lesz gond a rendeléssel.
Visszafelé piac, szeretnék kelkáposztát venni főzeléknek.

Ma a családnak bableves készült aranygaluskával, vanília sodóval, pár szem kakaós csigával.

Magamra nem főztem, valami konzervet fogok enni (vagy riszeslecsót, vagy tökfőzeléket pörivel).
Még mindig van sütőtök kockám az lesz a desszert.

Reggelim:
1 bögre kávé, 12,5dkg zsírszegény túró, kis Linessa joghurt, édesítővel, egy naranccsal.

Tízóraim egy alma volt.

Sok-sok teát iszom!

Ebédem már írtam, délután nem tudom mi lesz, de estére még van 12,5dkg túróm, meg kéne enni, mert holnap lejár, meglátjuk!
Este még írok!

0 megjegyzés: