2010. június 29., kedd

Éjszaka

Azt hiszem hosszú éjszakánk lesz.
Túl vagyunk a műtéten, a kis drágám már mászkál.
Mint kiderült nem mély altatásban vették le a cicijét, hanem elkábították és elérzéstelenítették.
Nagyon izgultam, a műtét előtt nem tudom miért de elköszöntem tőle.
Nagyon aranyos volt a doki, nyugtatott, hogy nem lesz baj, minden okés.
A műtét maga 15 perc volt, aztán kijött a doki, hogy még nem tért magához addig levegyék e a fogköveit, mondom persze, nagyon jelképes összegért 3000ft-ért csinálta meg, plusz kihúzott 4 fogat amiből kettő tejfog volt.
Nagyon kiakadt a doki, hogy ezt eddig egy orvos sem vette észre.

3 orvos látta eddig a kutyám, 3 nő, akik nem figyeltek erre.
Az utolsó doki amúgy azt mondta, hogy totál ki kell pakolni a kutyám (méh eltávolítás) plusz cici levétel és így az ára 50.000ft lenne a műtétnek.
A méh eltávolítás azért kell mert csak.Remek...

Cicilevétel, fogkő eltávolítás, 4db foghúzás és ajándék karomvágás, fülpucolás 13.000ft-ben álltunk meg.
Úgy néz ki kicsi szívem jól van, biztos fáj neki, figyeljük minden mozdulatát, holnap reggelre szeretném látni a kis fényt a szemében.
Rosszkor jött ez a műtét, anyagilag és lelkileg is megviseli a családot, de nekünk minden pénzt megér, ha még velünk lehet pár évig.

Kaja-ügy:
Reggelim 2db pufirizs 1 dobozka (25g) májkrém pici ubival.Tízórai egy fél szelet diétás süti.
Ebéd milánói makaróni.
Tízórai 2 db diétás keksz (én sütöttem) akartam képet csinálni de elfogyott mire lefotóztam volna, majd legközelebb.
Vacsi, 2db pufirizs és májkrém pici ubival.

Holnap elméletileg utazom vissza a páromhoz.
Hiányzik nagyon, mindig beszélünk telon, több órát is naponta, még jó hogy flottás a telonk így egymást ingyen hívjuk.
Tegnap este nem tudtam aludni olyan két és fél órát nyomtuk egy huzamban.
Fáj a fejem és a ciki az, hogy mára, holnapra és holnap utánra nincs front hatás.
Akkor mitől fáj a fejem?
Baltát bele. :-)

Most megyek, kutyázom még kicsit és kiheverem a sokkot.
Puszi

UT:
Köszönet mindenkinek aki velem együtt izgult a kiskutyámért!
Millió hála mindenkinek!

2 megjegyzés:

SilEz írta...

Orulok, hogy minden jol ment :)) Jol van mar?

GreenTea írta...

Szia bébike, igen, úgy néz ki jól van!
Reggel már csóválta a farkát, ivott vizet, gyorsan elmentem neki alutasakos cicakajáért, azt villával összetörtem és mind megette a drágám.
Csütörtökön kell vinni varratszedésre.
Én ma elutazom a páromhoz, jövő hét szerdán jövök vissza miatta.
Van camunk Fehérváron is, majd valamelyik este ökörködünk egyet.
Köszönöm, hogy szorítottál és gondoltál a kicsinkre, sokat jelentett, puszi!!!