2010. július 2., péntek

Lassan de biztosan

No, piros betűs napjaim utolsó szakaszán vagyok.
Hétfőn mérlegelek.
Nagyon pozitívan állok hozzá, ugyanis ma 85.1kg vagyok, ami ugye kevesebb mint a több mint két hete mért 85.3kg.
Tudom, tudom szenvedek a dekákkal. :-(
DE!!!Csak is pozitívan, ugyanis nem kell sok a 80-hoz.
Már csak -5.1kg!!!
Menni fog ez gyerekek.

Reggel 4tk toastból csináltam pirítóst, pici vaj rá, Linessa szalámi 8szelet, ami 88kcal és jéghideg koviubi, ami alacsony kcal ugye.
Ebédre csináltam gyümi levest.
4 pici alma felkockázva, 4 marék meggy, vízbe forraltam, egy egész fahéj, 4 szegfűbors, 4 szegfűszeg, 1 kis teáskanál őrült fahéj, 1 cs vaníliás cukor, 1ek folyékony édesítő bele.
Nekem nagyon édesnek tűnt ezért raktam hozzá 2ek citromlét.
Sűrítése sem lesz nehezebb, 1cs pudingport pici tejjel jól elkeverjük és zutty a forrongó levesbe, kever-kever és kész is.
Hűtve ajánlom, nagyon jó kis nassi.
Recept nem saját, több változata ismert, guglizd le diétás gyümölcsleves címen.

Egész nap mosok, egyik kedvenc felsőm, ami egyszer volt rajtam tönkre ment, foltos lett, szívok vele eleget..hátha sikerül megmentenem.

Ebéd 2.0:
4sz pufi buza, 3 koviubi, 1 kis konzerv májkrém.
Dugig vagyok, már csak este fogok enni levest, jó hideg levest.

Este megyünk vásárolni, megnézzük ezt a vásárlók éjszakáját az Ósönbe.
Láttam szultán nacit 999ft-ért, tök jól néz ki, lehet veszek egyet.
Van egy nagyon szép tengerkék színűm, amit páromtól kaptam, de kifogytam, állandóan lecsúszik, attól független itthonra még jó, nem akaródzik őt is a szekrény aljára tenni.
Megyek megnézem a felsőm, hátha...
Puszim!

0 megjegyzés: