2010. június 28., hétfő

Sűrű elnézést

A tegnapi kiakadásomért.

Mint a Singer varrógép olyan vagyok és ezt csak tetézi a dolog, hogy nem akaródzik megjönni, mint múltkor.
Várom a piros betűs napjaimat, nem jön, nem jön, nem jön, oszt hirtelen nem várt pillanatban betoppan...remek...

Ma kéne mennem dokihoz, tabit íratni, gondoltam beszélek vele a szorongásaimról, de úgy döntöttem várok még egy kicsit, megpróbálom rendbe hozni az életem és nagyon bizakodó lettem.
(A másik meg nem akarom hogy tablettákkal tömjenek.)
Jó pár éjszakát gondolkodással töltöttem és bízom benne, hogy az Isten végre rám is letekint egy picit és segít.
Szóval a hitem nem hagyott el, mindig csak ez marad nekem ha sz@rban a bicikli.
Silem, drága barátnőm írta, hogy legyek kicsit önzőbb, van benne valami, de gombóc van a torkomba, tény s való vannak hülye dolgaim, sikerrel tudom megbántani az embereket, de önzőnek lenni?
Hajjjj, pont a családommal?
Most úgy vagyok vele, kicsit csöndbe maradok, sokat fohászkodom és majd elválik.
Nem akarok már mást is megbántani és másoknak fájdalmat okozni.

Diéta:
Úgy néz ki fogytam picit, tegnap reggel 84.3kg voltam, amit nehezen hittem el, de bizakodom ebben is.
Azt eszem amit anyuék, nincs külön kosztom itthon, nem válogatok, sült csirke volt, abból mellett ettem pici főtt krumplival.
Volt tarhonya leves, ezer éve nem ettem, nagyon finom volt, jól esett.
Reggelire és ebére májkrémes abonettet szoktam enni, kigyó ubival.
Sok kávét iszom, ált. olyan vagyok mint a mosott...

Ma milánói spagetti van, nyammm, kedvenc kajám, mindig is a gyengéim voltak a tésztás cuccok. :-)

Kalóriát 3 napja nem nagyon számolok, de figyelek az adagokra és este 6 után nincs hamizás.

Remélem így is sikerül valamicskét még lefaragni magamból, ha összeszedem magam megint számolok rendesen.

Sil bébikém, sikerült beszereznem egy webcamot, valamelyik este majd ökörködjünk egyet.
Sokat gondolok rád barinőm!
Szeretlek, B.

0 megjegyzés: