2010. augusztus 11., szerda

Gasztro-puccs

Azt már ugye tudjátok rólam, hogy imádok főzni.
Mindenem a gasztronómia, akár a családnak kell főzni, akár magamnak, akár egy vendég seregnek.
Manapság egyre jobban előtör belőlem a főzelék mániám is.
Következő alkalommal, főleg ha elfogy a tökfőzelék, eddig csak én ettem belőle, elkészítek egy light karalábéfőzeléket.
Azt mondják nagyon finom, hát egye fene kipróbálom, mellé pedig valami husit gondoltam, esetleg tovább fejlesztem a light fasírtot.
Meglátjuk...
Enni jó, én nagyon szeretek enni, ezért is mondtam, írtam, hogy próbálom magam karcsúbbá enni.

Sok múlik az étkezésen, ha picit elszaladt a ló akkor lehet mozgással kompenzálni, de én dög lusta ember lévén nem sokat mozgok (még, ugyanis keresem azt a mozgásformát, amiben örömömet lelem...), így muszáj a kajákban határt húznom.

Eddig ment, de valamikor érzem a gyengeségem, éppen ezért megint meg kell húznom azt a bizonyos övet...

Tegnap este megint grilleztünk, nekem 3 baconos virsli jutott, cirka 350kcal és 3 szelet abonett...
Mondanom se kell hogy fogyáshoz tegnap sokat ettem, súlytartásba pedig még belefért.
Remélem ma már nem akar grillezni a párom...

Gyors étrend jelentés mai napról:
Reggel 3sz tk toastot ettem 6 szelet light szalámival és pici reszelt sajttal, meg egy pici csemege ubival.
Elmaradhatatlan kávém is megvolt.
Tízórai nem volt, inkább marokszámra szedtem az allergia elleni bogyóimat.
Ez eddig 396kcal és 39g ch.

Ebédre ettem egy kis gyümi levest (mostmár komolyan kiszámolom a kcalt és ch-t), egy adag tökfőzeléket és mellé 1 pár sült virslit.
Durván (a leves miatt) 541kcalra és 29g ch-ra tippelem az ebédem.

Uzsonna már megvolt, ettem egy vékony szelet dinnyét, kb 20dkg volt cirka 60kcal és 13g ch.

Vacsora még nem tudom mi lesz, de valami könnyűt szeretnék és ha lehet akkor még 6 előtt kéne megenni, utána csak folyadék vagy egy kicsi dinnye.

Tudtam, hogy az utolsó kilók lesznek a legnehezebbek és őszintén megvallva érzem hogy fáradok.
Testileg és lelkileg is fáradt lettem, DE! nem akarok szünetet, nem akarom pihentetni a dolgot, mert ha megszakítom a láncot, akkor biztos vagyok benne, hogy

ELBUKOM!

Ezt pedig nem engedhetem meg magamnak, mert akkor csalódom saját magamban, mert én is lehetek egy a sok közül akinek sikerült!

0 megjegyzés: