2010. augusztus 13., péntek

Helyzetjelentek

Gyors pötyögés és megyek a dolgomra, fú csajok, ezer az elintézni való még ilyenkor is!

Kaja-ügy:
Ma megcsináltam a karalábé főzeléket, saját karalábéból, kertből húztam frissen, még én ültettem és jelentem nincs mennyeibb falat.
Annyira finom lett, nehezen türtőztettem magam, jól esett volna még egy tányérral.
Holnap ha lesz időm leírom a receptet s talán képet is tudok csatolni, baromi könnyű elkészíteni és kb olyan mint az előbbiekben leírt tökfőzelékem, csak ebbe nem raktam sót, ecet, édesítőt, csak egy teáskanálka vegetát, amúgy graham liszttel és 1%os tejföllel habartam be.
Nah majd holnap szervezkedem és mutatom.

Sikerült 1200kcalba és 150g ch-ban maradnom.
Ch ma nagyon alacsony nem üti a 100-at, nem tudom mit csináltam, így sikerült, de ettem!!!

Más:
Tegnap írtam a gyomorgörcsöt, háááááát, eladtuk az autónkat.
Elkelt a piros villámunk, a drága Szuszka, hajjj, megsirattam és megsimogattam még így utoljára.
Ma meg pont azért nem volt semmire időm mert kocsi után rohangáltunk.
Igazság szerint nagyobbat szeretnénk venni, vagy sedan-t vagy combit, ezeknél kisebbet nem.
Egyenlőre Daewoo és Opelba gondolkodunk, de nagyon csábít minket pár batár nagy csónak Peugeot. :-)
Holnap lehet irány Pest, kapásból találtunk 3-4 autót, de ami igazán tetszene az 350km-re van tőlünk, így meggondolandó...
Rengeteget telefonáltam ma, és annyi de annyi átverés van.
Volt aki írta neten, hogy van klíma az autóba (ez az alap amit szeretnénk) erre mikor felhívtuk nincs klíma, volt aki írta a klímát, de nem működik, meg ohh csak fel kell töltetni gázzal (kapásból 60.000ft a töltés, anyád!).

Nem könnyű nah!
Párom meg ideges...milyen lesz az új...lenne már meg, hogy feltuningolja...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!PASIK!

Megőszülök tőle, de azé' szeretem!

Megyek, fekszem, fáradt vagyok!Pápuszi

(MJ: raviolim elnapolva, sajnos nem lesz időm megcsinálni a hétvégén, sorry!)

0 megjegyzés: