2010. augusztus 10., kedd

Öhöm

Hát ööö izé, tiszta hülye hangulatom van, oly annyira, hogy ma semmi máshoz nem volt kedvem, mint főzőcskézni...
Csináltam tökfőzeléket.
12%os tejföllel, graham liszttel van behabarva és cukor helyett édesítővel ízesítettem meg, plusz az ecet és a só ugye.
Ettem, fincsi volt...
Aztán nem fogjátok elhinni.
Híres gomba gyűlölő vagyok...de pár napja gombával álmodtam, remek...és megkívántam.
Éppen ezért csináltam Roxa féle bakonyi gombás szeletet.
A párom már evett belőle neki nagyon ízlett, én még nem, de már alig várom, hogy megkóstoljam.

Mai nap folyamán ettem 4 sz tk toast, melegszenyának.
Ez most új melegszendvics volt.
Vettem Lidl-be 200 pízért melegszenyakrémet, azzal kentem meg, tetejére reszelt sajt és irány a sütő.
Szóval ez volt reggelire plusz a kávém.
Tízórai nem volt mert annyira főztem.
Ebédem ringló leves volt, hidegen, diétásan.
Második fogás pedig egy pár sült virsli és kis adag tökfőzelék.

Tök főzelékre (ha 4szeri étkezésre osztom be) akkor egy adag nekem 141kcalra és 13.15g ch-ra jött ki, de szerintem simán lehet 6 adaggal is számolni, mert nagyon sok lett fél kg tökből.
Mindegy én inkább a többel számolok.

Reggelimet megúsztam 460kcalból és 57g ch-ból.
Ebédre 391kcalt és 13.16g ch-t ettem.
Uzsonna és vacsora nem tudom mi lesz.
Uzsira szerintem dinnyét eszek, vacsira meg lehet megint sütés lesz.
Hajjajjj, nem lesz ez így jó.
Számolom ám akkor is a kalóriákat, de hát csak lecsúszik egy-egy pici griller, meg az a baconös virslike...(Kenyeret meg már nem eszem és nem is kívánom!!!)

Most viszont egy fontos dolog:

Szeretnék lassan elkezdeni futni, de nem tudom hol kezdjem, lehet e már nekem, mert ugye még mindig jelentős túlsúlyt cipelek magamon...

Várok tippeket, ötleteket, HOGY KELL ELKEZDENI???

Most megyek a városba, este még jelentkezem!

0 megjegyzés: