2010. augusztus 11., szerda

Vacsi és elszámolás

Még sikerült 6 előtt ennem.
Teljesen elfelejtkeztem délután az evésről, nagy munkakeresésbe voltam.
3 helyre sikerült is beadnom a jelentkezésem és úgy érzem testhezálló feladatokat találtam most.
Egy gond, ezer a jelentkező, de bízom benne (és ugye Sil sikerülni fog???hát miért is ne!), nem rosszul mondom SIKERÜLNI FOG!!!

Délután nem ettem semmit.
Vacsora 3 sz abonett volt, most újat vettem, nagyon ízlik, búzacsírás abonett, 16kcal-3.1gch/db.
Abonett mellé megettem 5 szelet szalámit, persze light volt (azé 5öt me ennyi vót a csomagba, újat meg nem akartam felbontani egy szelet miatt :P).
Pici uborka és pici sajt, hajjj lapka sajt...az megazsíros ugye?


...hatás szünet...

Szóval 2 lapka sajt nem is vészes...

3 sz abonett 48kcal és 9,3g ch
5 sz szalámi 55kcal és 0g ch
2 szelet lapkasajt 2*25g 110kcal és 3,2g ch (6,2g zsír!)
egy pici csemege ubi 20kcal és 2g ch
1 linessa ananászos joghurt 104kcal és 19g ch
1 alma 60kcal és 14g ch

Összesen: 377kcal és 33,5g ch

Egész napi adagom: 1374kcal és 114.5g ch

Baccus, túlléptem csúnyán a kcalt... :-(
Fenébe, lépcsőzők, valamivel kompenzálni kell, elég a súlytartásból!!!

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Ne butaskodj bebike, mifele sulytartas? Egyfolytaban ugyesen fogysz :)
Es termeszetesen SIKERULNI FOG a munka ;))