2010. október 13., szerda

Étrendem

Estére már jobb kedvem lett, nem mondtam semmi és nem is akarok.
Majd megoldóm, majd...
Nem is akarok rágondolni.
HAGYOM magam csillapodni.

Leírom az étrendem:

Reggel 2 sz tk kenyeret ettem 4 sz light szalámival és pici sajttal plusz a kávékám.
Tízóraim nem volt.
Ebédem 2 sz rántott hús volt.
Csináltam karfiolpürét, krumplipüré helyett, de nem jött be, nem lenne rossz, de elcsesztem, nem hagytam sokáig lecsepegtetni a karfiol,t és elég vizes lett, így azt nem ettem.
Uzsonnám nem volt.
Vacsira ettem 1 linessa joghurtot, 5db győri édes kekszet, hagyományost (19kcal/db) és 10-15dkg szőlőt.
Jajj, rántott husi után megettem egy fél cső kukoricát is.

Hát ennyi, nem tudom hány kcalt, remélem benne vagyok az 1200-ben.

Holnap ebédre rakott káposzta konzervem lesz.

Melóról annyit, hogy semmi hír, a hét második felére ígérte a faszi a választ, ha minden igaz holnaptól ülhetek a telefonon.
Nagyon várom hogy hívjon, jó hírrel hívjon, sokat imádkozom érte, olyan jó lenne!!!

Jó pár mailre kéne válaszolnom, de mivel lelkileg paff vagyok kicsit később fogok, előre is elnézést kérek.

Most megyek, szép estét mindenkinek!

0 megjegyzés: