2010. október 10., vasárnap

???

Mennyit bír az ember?
Mennyit bír el a testünk, a lelkünk?
Azt tudom, hogy +53kgval tudtam mozogni, de ha most fel kéne emelnem 53 kilót szerintem már nem menne.
Múltkor megemeltem 40kg macskaalmot, azt hittem összeszakadok.

Családi válság van nálunk, akinek a két szenvedő alanya egy 6 és 10 éves gyerek.
Nem akarom ezt leírni, de a szívem megszakad.
Gyerekek és én semmit nem tudok segíteni nekik.
Itt vagyok, itt élek, tőlem 100km-re vannak, rokonaim és nem tudok segíteni.

Muszáj nekem hogy összejöjjön a munka.
Már holnap mennék ha lehetne.
Annyit de annyit imádkozom érte, szükségem van valami reménysugárra.

Kaja:
Volt ma nassi is rendesen.
Reggel 3 sz tk kenyérke, 6 sz light szalámi, 1 kefír, 1 kávé.
Uzsonna egy nagyobb túrórudi, de zsírszegény túrórudinak volt reklámozva.
Ebédem egy nagy tányér húsleves és light vadsas, cukor nélkül készült, sovány karajhúsból és kevés spagetti tésztával ettem.
Uzsonnám 2 kisebb kocka almás pite volt.
Vacsira megettem egy almát, még egy túrórudit és két csokis zabfalatot.
Ennyi.

Megyek, mennem kell, valahova el akarok bújni.

0 megjegyzés: