2011. március 14., hétfő

Folyt.köv.

Szóval túl vagyunk a nagytakarításon, de délután a verdát hanyagoltuk.
Mindketten nagyon elfáradtunk. :-)
Inkább sétáltunk egy nagyot és grilleztünk.
Ige, bezony, túl vagyunk az idei első grillezésen, ez párom másik kedvenc hobbija.
Nem kell semmi extrára gondolni, hús hiányában virslit grilleztünk, kicsit bevagdaltuk és befűszereztük.

Délután sajnos feltámadt a szél, így hazajöttünk, tornáztam egyet, RR Add önmagad felsőtest programját csináltam.
Jól esett ennyi nap kihagyás után!
Este pedig megsütöttem a bejglit és hát...nem lett szép...szétkelt...
Szomorú vagyok emiatt, de remélem az íze jó lesz.

Eldöntöttem, hogy holnap nem főzök magamnak.
Van még két adag gombakrémlevesem, utána másodiknak meg tuti nem tudok majd ellenállni a bejglinek, így nem főzök.
Többieknek pedig van bableves...

No, holnapi program:
Reggel megyek a Petőfi szoborhoz, lovas bemutató lesz, szeretném megnézni, gyalog megyek, sétálva, remélem jó lesz és nem lesz tömeg, meg persze az idő is nekünk kedvez.
A főtéren pedig vásárpiac lesz, oda is kisétálunk.
Délután ha még mindig jó idő lesz akkor verdát bütyköljük.
Az olajcsere óta gyönyörű a motor hangja, csöndes lett.
Előző gazdája nagyon elhanyagolhatta, pedig jó kis kocsi, én nagyon szeretem.

Délután étkeim:
Uzsonna-Grillezés:
15dkg baromfivirsli 316-0
fél kifli 22gr 65-13
Ö:381-13

Vacsora:
1 alma 45-10.5
kb 20dkg krémtúró 160-12
Ö:205-22,5

Egész:1292-123.5

0 megjegyzés: