2011. március 19., szombat

Szombat

Borongós, álmos idő van.
Reggel jó lett volna az ágyban lustálkodni, de a kedves felső szomszéd tett róla, hogy ne pihegjünk.
Kereken 7 órakor porszívózás, majd magas sarkú cipőben rohangált.
Egyetlen jó van a mai napban, nem kell főznöm, dögivel van kaja.
Holnap viszont kell és már előre töröm a fejem mi legyen a menü...

Mi eledelem eddig:

Reggeli:
1 kávé 50-5
2dl tej 100-10
40gr epres müzli 130-20
Ö:280-35

Tízórai:
1 alma 40-10.5

Bevallom éhes vagyok, eddig 320kcal és 45.5g ch-t vittem be.
Valamit biztos fogok még rágcsálni ebédig.

Ebédem 1 tányér paradicsom leves lesz.
Nagyon light lett a paradicsom levesem, találtam olyan paripürét amiben 21kcal van és 4g ch.
Én két és fél decit használtam cirka 60kcal és 10g ch, 1 ek olajat 90-0 és 2dkg lisztet 69-13, a többi víz, pici só és édesítő.
Egész levesem 220kcal és 23g ch, ha 3 adagra be tudom osztani (bőven) akkor 1 adagom testvérek között is 74kcal és 8g ch.
Második fogásnak ma is marad a francia saláta, töltött tojás és tormás sonkatekercs.
Ígérem készítek képet és pontos számokkal is fogok jönni, nem egy nagy was ist das elkészíteni.
Igaz, nem olyan mint a bolti, de nekem nagyon ízlik és egyik kedvenc ételem, amit bűntetlenül ehetek.

No, megyek, bekapok valamit!

0 megjegyzés: