2011. július 6., szerda

Babummmm

Tegnap kidőltem, változatosság kedvéért, illetve tudtam hogy ma korán kell kelnem és így korábban is feküdtem.

Pár szóban még a tegnapról:
Egyenlőre nem könnyű többet enni, ha kicsivel több van a pocóban akkor megfájdul.
Próbálok "egészséges" dolgokból többet enni, mint pl joghurt, kefir, gyümi.
A pékárukat, sütikéket, nassikákat nem vagyok hajlandó nővelni, mert a cukortartalmuknál fogva tuti a fenekem mérete is (vissza)nőne.
Tegnap este még papíron számolgattam és kijött hogy nem ettem 1000kcalt és 150g ch-t se, így gondoltam nassolok egyet még az ágyban.
Fura volt, ezer éve nem telepedtem be az ágyba kajával és néztem a tv-t.
Nagy durranás nem volt, ittam egy bögre kakaót (sovány kakaópor és édeske + 1.5% tej) illetve ettem 5db kókuszos Terefere kekszet, utána csicsi...
Nem aludtam jól az éjjel, de biztos nem a késői kajálás volt az oka.

No, mai napom eddig tiszta kudarc, éppen főzök, estebéd lesz...
Szóval kora reggel irány a munkaügyi kp, ahol tömegnyomor.
Ahhoz képest hogy a helyi újságba azt írták, hogy 15ezerrel kevesebb a munkanélküli, hááááát, a lépcsőn, korláton mindenhol zsúfolásig ültünk és álltunk.
Általában 1 perc alatt lerendeznek, előtte 10 percet sorba állok, most kemény 2 órát vártam egy pecsétre.
Rosszul is lettem, pedig direkt ettem itthon!

Sose indulok úgy el itthonról, hogy ne ennék pár falatot, most gyalog voltam, meleg is volt, rettentően büdös volt a kp-ba.
Még az a szerencse, hogy nem voltam egyedül.
Bent a nőnél szédelegtem, kifelé már úgy húztak a pláza felé az első pékséghez, hogy egyek-igyak valamit.
Na, sikerült valami reform boltot kifogni, ettem egy tönkölybúzás kockát.
Hazafelé még mindig kókadtam így itthon is pótoltam mind a folyadékot, mind az ételt.
Délutánra jól lettem.

(Délben kezdem el írni a bejegyzésem, most fél 6 van és van kis időm írni, így befejezem mondani , írni valóm.)

Szóval ahogy kész lettem az ebéddel indultunk is Csalára a Szedd magad farmra.
Sárgabarackot szedtünk, no nem sokat, 4 kilót, ezt nassoljuk, majd ha beérik, ami a kertbe van abból rakunk el lekvárt.

Sok-sok barackot ettem a farmon.
Hazafelé be kellett menni a cukros mamához, aki kiakasztott.
Párom apját hétfőn műtik, leszakadt a sérve.
Ő viszont temeti a fiát, sír-rí, a következő pillanatba röhög.
Tiszta színésznő...

Hazaérve megetettem az állatokat, ettem én is egy kis tányér székelykáposztát.
Azaz igazság, hogy éhes nem voltam, vagyok, de megkóstoltam.
Annyit újítottam a receptem, hogy raktam bele füst kockát.
Ez olyan kocka, mint a leveskocka, csak füst ízű.
Nagyon sokat dob az ételen, párom is dicsérte.

Most pedig itt vagyok.
Még el kell sétálnom a Lidl-be rágóért.
Este felé pedig még öntöznöm is kéne, szóval még van dolgom bőven.

Holnap jelentkezem!

0 megjegyzés: