2011. július 3., vasárnap

Estiző

Két falat között írok, egy dologban biztos vagyok, szerintem natúr joghurt mérgezésben halok meg.
Pár napja, vagy van talán 1-2 hete, egyszerűen megőrülök a kefirért és a natúr joghurtért.
Legdurvább, a kefirt paradicsommal kívánom, a natúr joghurtot egy csepp édesítővel és mokkáskanál vanília aromával.
Könyökömön jön ki, de másnap nem tudok ellenállni nekik...

Hoztam így estére az élménybeszámolóim mellé egy termék kritikát is.
Talán még sose írtam ilyet, általában csak azt sorolom amit szeretek, meg amit úgy érzem érdemes megosztani veletek, mert éppen akciós valamelyik tömegmultiban és nem mellesleg diétás, light vagy éppen finom...

Pár napja jött a Penny market-es újság.
Egyből kiszúrtam a Detki márka (azt hiszem legújabb, mert még sose hallottam róla és a neten sincs sok infó róla) Zab álom zabpelyhes omlós kekszét.
Halkan megjegyzem Detkitől nagyon szeretem a Stop cukor háztartási kekszet, ami totál olyan mint a KorpoVIT keksz, csak olcsóbb, akciósan a 20 dekásat olyan 135ft-ért vettem.

Szóval pár napja hajkurászom más boltok polcain az a Zab álom kekszet, meg hát imádom a zabos dolgokat (csak nehogy én is az legyek, höhö), de sehol nem találtam meg.
Mivel baromira rá voltam gerjedve így megkértem életem szerelmét, ugyan a cukros mama után sétáljunk el a Pennybe...
Célunk valami akciós dinnye volt, ami kiderült nem ma akciós, így csak az áhított Zab álommal tértünk haza.

Nézzük a tápértékeket első körben:
1 db keksz 6.6g: 32 kalória van benne 4.4g ch amiből 1.5g cukor.
Egy kekszben 1.2g zsír van, amiből 0.5g telített zsírsav (erről még később).
Rostban és fehérjében gyenge, alig van benne 0.5g.

Glutént tartalmaz, nyomokban dióféléket, földimogyorót, tojásport, tejport és szójalecitint is tartalmazhat.

Saját vélemény a termékről:
Őszinte leszek, nem rossz, de lehetne jobb is.
Nekem valamiért vajasra, zsírosra emlékeztet ahhoz képest hogy egy kemény, ropogós kekszről van szó.
A Győri édes Zabfalatját tuti nem üti, nálam legalábbis, de árban még mindig jobb.
180gr egy csomag, én a sima Zab álmot vettem, elméletileg van belőle gyümölcsös is, akciósan 199ft volt, de ha lett volna valamilyen Penny-s kártyám akkor 189ft-ért vehettem volna meg.
Ha elterjed és lehet kapni máshol is, akkor a gyümiset még megkóstoljuk, de ilyen natúrt, sőt különbet szerintem én is tudok sütni.

Ajánlani tudom érdekes receptekért a Nosalty oldalt, itt egy csomó zabos étek, ha a cukrot lecserélitek egy-egy receptnél szerintem már azzal egészségesebbé és "lággyá" tehettek egy-egy falatot.



Mai napom pedig kajaügyileg, ma nem számoltam, egyszerűen nem volt időm.

Reggel ittam egy kávét, aztán irány etetni, jó rosszul is lettem, marta a kávé a gyomrom, főleg hogy tejporral ittam és nem tejjel, mert az elfogyott...
Utána gyorsan elmentünk Sparba párommal, mert a Coop-ot egyre jobban utáljuk, rohadt drága lett itt.
Sparba vettem nagy SBudget vagy minyavaja kefirt meg egy graham kiflit, ami 90gr-os.
Amikor leraktam a pénztárnál a szalagra a kiflit nagyon pipa lettem, akkor vettem észre a csomagolást olvasva, hogy a graham kifli nem másból mint fehér búzalisztből és búzacsírából van.
Már nem volt pofám visszarakni, mindegy, belefért, de legközelebb szemfülesebb leszek.
(Néhány sor a Graham lisztről itt: http://www.aboholding.com/index.php?lid=1&fid=310)

Reggelim végül 1 ál-graham kifli volt, pici margarin, 3 szelet light sonka, másfél dl kefir és egy fél uborka (kis uborka, saját termés, olyan kovászolni való).
Tízóraira megittam egy kávét és megettem egy párom anyukája által sütött túróstáskát.
Ebédem 1 bögre light meggyleves volt, tudjátok a pudingos változat, aztán egy adag karalábé főzeléket ettem 1 kemény tojással.
Utána irány a cukros nagyi...
Hazaérve ettem 1 kis tál meggyet, 10-15dkg lehetett, több nem és 3 kiskocka sütit még a meggyes-vaníliás lightból.
Utána irány megint etetni és séta a Pennybe, hazaúton 2 kekszet elrágtam a Zab álomból.
(A neve amúgy tetszik, vicces volt valaki. :-D)

Hazaérve gyors levélírás anyukámnak, utána irány elvinni párom anyját dolgozni, hazafelé Lidl és zsírszegény tej vásárlása nekem holnap reggelre, a kávékámhoz. :-)

Vacsi itthon, 1 finom alma, 2 kicsi őszbarack és másfél dl natúr joghurt és kész is, azt hiszem leírtam az egész napom.

Nem jó ha napokat kihagyok a blogírásomból, mert utána szófosásom van és nem győzlek untatni titeket.

Nem utolsó sorban pedig szeretném megköszönni mindenkinek a kedves hozzászólást és a dicséreteket!
Nagyon örülök neki, hogy ennyien olvastok, nap mint nap velem vagytok!

Szeretnék továbbra is jó példával előttetek járni és ha kell segíteni, már ha tudok persze, de ha csak egy kis biztatás kell abban is partner vagyok.

Atya világ, mik eszembe jutnak, amikor drága Szil barinőmnek (aki mellesleg most sokat babázik) mennyit nyöszörögtem Skype-on, hogy nem bírom tovább, feladom, kell az a fránya csoki, huhh.
Ő nagyon kekszes, én meg hogy utáltam a kekszet, most meg nem győzöm magamnak beosztani...

Adjatok egy esélyt a főzelékeknek, lightosan, zsírszegényen, lisztszegényen készítsétek el, lehet megszeretitek.
Van kiút a krumpli, rizs, tészta elől, nekem ők voltak a leggyilkosabbak.

No, de estére már nem akarok szent beszédet tartani!
Érezzétek jól magatokat és fogjátok fel egy könnyű játéknak, talán segít!

Szép estét!

0 megjegyzés: