2011. július 4., hétfő

Grrrrrrrrr

Ha hétfő akkor kora reggeli fejfájás és b@szatlan pics@ szindróma rajtam, fú, ilyenkor nagyon utálom magam ám.
Olyan gáz vagyok, mint az időjárás, de ha kiírom magamból talán jobb lesz.

Párom apja MRI vizsgálaton, gerincsérve van sokadjára, így most kiderül megint műtik, vagy megmenti a kés elől valamilyen terápia.

Allergiám kezd előjönni, május óta szedem a Cetrin-t (eddig Allegráztam vagy Fexgen-t szedtem, ami ugyan az csak árba kicsit jobb de még így is drága...), de ma reggel óta megállás nélkül fújom az orrom.

A kávét intravénásan tudnám adagolni...

Reggelim bőséges.
2 év után megettem az első sajtos stanglimat, megjegyzem nagy csalódás volt, azt hittem jobban fog ízleni.

Reggeli:
1 kávé 50-5
1 sajtos stangli 250-30 (TIPP! Ha tudsz pontos adatot megköszönném az infót!)
3 sz light csirkemell sonka 40-0
liga margarin 20-0
uborka 10-1
Ö:370-36

Tízórai:
1 kávé 50-5

Nass:
1 kis őszibarack 41-9
1 alma 45-10.5
Ö:86-20 (általában mindig felfelé kerekítek)

Eddig: 506kcal-61g ch!

Ebédem 1 nagyobbacska bögre meggyleves lesz, karalábé főzelék magába (hústól kezdek megint undorodni, valszín már a sonka se ízlett reggel annyira), majd maradt még 3 kocka sütim ami végre elfogy.

Délután nem tudom mi lesz, lehet elmegyek és járok egyet mert ezt a nem tudom milyen érzést, feszültséget valahogy le kell vezetnem.
Pedig most nem történt semmi, egyszerűen olyan vagyok mint az időjárás és rossz ez így, szerintem kivetítem a környezetemre is.

Megyek, takarítok és mosogatok!

0 megjegyzés: