2011. július 9., szombat

Hőségriadó

Szerda óta nem sok időm volt.
Rengeteg időm leköti a házimunka, főzés, aztán az állatok.
A helyzetet nehezítette, hogy a melegben minden napra jutott valami bevásárlás féle.
Párom apját hétfőn műtik, vasárnap már be kell feküdnie a kórházba, kiszedik a leszakadt sérvét.
Sokszor neki kellett vásárolni valami ruhaneműt, tisztasági eszközt, stb.
Holnap délután kell befeküdnie a kórházba.

Sokat kivesz belőlem a meleg, noha tény és való jobban bírom mint 1-2 évvel ezelőtt, de ez a bezártság megőrjít.
Persze 35 fokba nem sok kedvem van csavarogni, de eltudnék dögleni valami vízpart vagy medence szélén.

Tegnap a legnagyobb melegben mentünk vásárolgatni és telefont nézni.
Én kaptam egy szép szoknyát, hó végén esküvére vagyunk hivatalosak és erre az alkalomra kaptam.
Jelentem 36-os szoknya! :-))))

Páromnak készül meghalni a telefonja, úgy kütyün gondolkodik, de hát ugye ezek a flinciflanci tapicskolós mobilok most a divat, így nagy a dilemma, ill. a pénztárca is véges.

Útközben megejtettünk a Korona cukrászdát a Tobak utcában ahol van cukormentes fagyi.
Kaptam két gombóccal, háááát, nagyon finom, jobb, mint a cukros változat, főleg, hogy elfogyasztás után nem ragad a szám és nem akarok azonnal egy valag vizet meginni.

Piacon megint nem tudtam ellenállni annak a pékségnek, mint kiderült nem reform pékségről van szó (PrímaPék amúgy), hanem van egy-két reformnak mondható sütemény is.
No, hát tegnap lemeoztam a Pur-pur rudat, 5-ből 4 csillagot kap, a pálmát még mindig a Tönkölybúzás kocka kapja!
Abból is vettem egyet, de elraktam ma reggelre.

Tegnap este később volt vacsora, előadáson voltunk.
Este 21 után megettem vagy 3dl jéghideg kefirt, 1 paradicsomot, 2 őszibarackot és nem vesztek össze. :-DDDD
Párom keresztbe állt szemmel nézte, ahogy tömtem magamba e három kombinációját.

Ennyi minden történt velem az elmúlt pár napban.

Étrendet hozok este, de rettentően kell figyelnem.
Ipari mennyiségbe fogyasztom a gyümölcsöket.
Ha nem is szándékosan, de szerintem holnap gyümölcsnapom lesz (hihi, még sose tartottam ilyen napot).
Más ebbe a melegbe nem is nagyon kívánok csak a hűtött gyümiket.
Van itthon még meggy, sárgabarack (lassan a fán is érik), sárgadinnye, nektarin, szerintem ezeken bőven ellennék, de a ch tartalom tuti az egekbe szökne.

Most megyek, iszom valami hideget, este még jövök valami étrendfélével.

0 megjegyzés: