2012. január 26., csütörtök

Déli gyors

Hogy nekem ma mennyire nincs időm...
Voltam fogdokinál, most nem úsztam meg szuri nélkül, de az ideiglenes tömésem lecserélte véglegesre, szép lett.
10-kor voltam, de még most is zsibbad a szám és olyan de olyan éhes vagyok, hogy egy fél disznót megtudnék enni.

Új külső kicsit várat magára, mint írtam időm nincs, jó munkához pedig...

Még tésztát kell főznöm a pörihez (az lesz a srácoknak), utána irány a "bót".

Reggelim:
1 kefir, 2 sz tk toast, 4 szelet Linessa szalámi, kis paprika, egy pici alma.
1 bögre tea, egy csésze kávé.

Etetésbe menet megettem 2 szem szaloncukrot.

5 perce ittam egy cappucinot, de nehéz még a nyelés, nem spóroltak az érzéstelenítőn.

Ebédem lila kápi lesz, (3db, 12dkg) baromfi virslivel, utána narancs, narancs, narancs és narancs...

Este felé még írok, ma is megyek tornázni!

Jah, súly 62.1kg!
Szuper!

Délután bevásároltam macskaalomból, 200ft/5kg!
Szuper ár!

Vásárlás után ettem egy szelet korpás kenyeret, pici liba májkrémmel, paprikával, egy naranccsal.
Lassan vacsorázom, 19:15re megyek tornázni, de még etetnem is kell.
Cicák már várnak!
Torna után szerintem már csak teát fogok inni, citromfű teát.

Vacsorám egy grapefruit lesz, egy kis joghurttal, egy ek zabpehellyel.

Holnap még mindig lilakápizom, lassan csak elfogy, olyan 1- másfél kg-s káposztát párolhattam meg.

Szép estét!

0 megjegyzés: